et eller to æg - icsi :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2013

mab

ønskebarn74 skriver:

Vi har været igennem mange forsøg nu.. Og jer er snart 39 år gammel.. Vi har forsøgt at få børn i over 10 år nu uden held..

Åh hold da fast :-( 

Hvad er der "galt" hvis jeg må spørge? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

modesty

mab skriver:

Hej allesammen, vores sidste forsøg blev aflyst da de holdte julelukket, så vi måtte stoppe lige inden opstimuleringen gik igang - men pyt med det nu er vi igang igen.

Jeg har snakket med dem derinde, og de fortalte at jeg selv måtte vælge denne gang om jeg ville have 1 eller 2 æg op?

Jeg tænker umildbart selv 2, men kunne godt tænke mig at høre jeres menning og måske erfaring

Jeg tror ikke at man skal underkende hvor helt ekstremt hårdt det er at få tvillinger. Inden vi fik børn tænkte jeg åh hvor hyggeligt og romantisk med tvillinger, men nu er jeg simpelthen så taknemmelig for at det kun var det ene æg der satte sig fast. Hvis vi havde fået to herhjemme, så tror jeg ikke at vi havde været sammen længere. 

Så brug lidt tid på at overveje realiteterne omkring dét at blive tvillingeforældre. 

Anmeld

19. januar 2013

BigHope13

Åhh hvor ser han dejlig ud

Anmeld

19. januar 2013

BigHope13

BigHope13 skriver:

Åhh hvor ser han dejlig ud

What, undskyld mit svar er kommet her ind. Jeg skrev til et baby billede. Min mobil Fucker åbenbart helt op.

Anmeld

19. januar 2013

mab

modesty skriver:

Jeg tror ikke at man skal underkende hvor helt ekstremt hårdt det er at få tvillinger. Inden vi fik børn tænkte jeg åh hvor hyggeligt og romantisk med tvillinger, men nu er jeg simpelthen så taknemmelig for at det kun var det ene æg der satte sig fast. Hvis vi havde fået to herhjemme, så tror jeg ikke at vi havde været sammen længere. 

Så brug lidt tid på at overveje realiteterne omkring dét at blive tvillingeforældre. 

nej det er klart også noget jeg har/vil tage med til overvejelse - skal først beslutte mig omkring 1 Marts (+ kun hvis der er gode nok æg)

Men det bare det at jeg synes simpelthen de her behandlinger er så hårde, og jeg ville aldrig noglesinde skulle det igennem igen hvis der kom to. (vi vil min. have to unger)

og på den anden side hæver det vel bare chancen for en

Jeg prøver måske også at bilde mig selv ind at nå man har to, bliver det nemmere når de når en hvis alder

Anmeld

19. januar 2013

Dulgretz

mab skriver:

Hej allesammen, vores sidste forsøg blev aflyst da de holdte julelukket, så vi måtte stoppe lige inden opstimuleringen gik igang - men pyt med det nu er vi igang igen.

Jeg har snakket med dem derinde, og de fortalte at jeg selv måtte vælge denne gang om jeg ville have 1 eller 2 æg op?

Jeg tænker umildbart selv 2, men kunne godt tænke mig at høre jeres menning og måske erfaring

Har selv været igennem icsi, og vi fik valget mellem 1 eller 2 æg, da vi skulle igennem 1. fryseforsøg, og valgte 2 æg.

De satte sig begge fast, og jeg har ikke på noget tidspunkt endnu fortrudt det.. er godt klar over den forhøjede risiko under graviditeten, og at det nok blive utrolig hårdt når tvillingerne er her, men det er jo vores 2 små mirakler.. ville ikke bytte for noget i verden!

Håber det lykkedes når i skal igang igen

Anmeld

19. januar 2013

Carina:-)

Jeg ville vælge 2.

Større chance for succes

Anmeld

19. januar 2013

ønskebørn74

mab skriver:

Åh hold da fast :-( 

Hvad er der "galt" hvis jeg må spørge? :-)

Jeg har svær PCOS.. Du må spørge om alt.. 

Anmeld

20. januar 2013

Putte85

Jeg nåede kun igennem et icsi forsøg inden der var gevinst, vi spurgte til muligheden for at få to æg op, men det ville de ikke i første forsøg.
Heldigt nok for os, for vores æg delte sig - så nu skal vi have enæggede tvillinger

Anmeld

20. januar 2013

mab

Dulgretz skriver:

Har selv været igennem icsi, og vi fik valget mellem 1 eller 2 æg, da vi skulle igennem 1. fryseforsøg, og valgte 2 æg.

De satte sig begge fast, og jeg har ikke på noget tidspunkt endnu fortrudt det.. er godt klar over den forhøjede risiko under graviditeten, og at det nok blive utrolig hårdt når tvillingerne er her, men det er jo vores 2 små mirakler.. ville ikke bytte for noget i verden!

Håber det lykkedes når i skal igang igen

åh hvor er det godt at høre!!
ja det er jo nemlig to stooore mirakler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.