Dit rådighedsbeløb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2013

Kloster

En skam man ikke kan svare ano, da jeg ikke synes, jeg har lyst til at sætte præcis tal på.

Men vi har et ret højt rådighedsbeløb. Men vi har samtidig også ret store udgifter. Jeg synes altid, vi sparer og alligevel kan man sagtens tage en masse væk.

Vi spiser for 1500,- om ugen - 5 pers: 3 drenge på 8, 13 og 15 år + far og mor. Alt andet går til udgifter, opsparingen og uforudsete udgifter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

Muhmi

ja jeg snager altså lidt i jeres privat liv nu

Vi har nu 11.500 ca som råddighedsbeløb om mdr.  det er jo så til tøj, benzin, mad, uforudsete ting mm.

Men hvis jeg kommer ind på udd. lander vi ned på ca 7000.

Jeg tænker derfor, er det for lidt til 2 voksne og 2 små , eller er vores forbrug bare ekstremt højt nu fordi vi jo har pengene til de ting vi har brug for nu.

hvad syntes i og evt hvad har i

Vi sætter vores forbrug op til 6500,- om måneden til alting når vi bliver 2 voksne og 2 børn... Lige nu har vi 3600,- til to voksne og et barn..

Så ja, jeres forbrug er vist en anelse højt

Anmeld

14. januar 2013

Mor1012

Muhmi skriver:

Vi sætter vores forbrug op til 6500,- om måneden til alting når vi bliver 2 voksne og 2 børn... Lige nu har vi 3600,- til to voksne og et barn..

Så ja, jeres forbrug er vist en anelse højt

jaaa , ej sååå kan vi os klare os for ca 7

Anmeld

14. januar 2013

Mettefpigen

Her blir den på ca 2500 efter alle regninger er betalt.. 1 voksen og 1 barn...

Anmeld

14. januar 2013

Muhmi

jaaa , ej sååå kan vi os klare os for ca 7

Hihi ja, mon ikke?

Vi kommer til at leve i total luksus når vi stiger til 6500,-.. Ja der kommer til at være to blebørn men de små bleer er jo slet ikke så dyre til at starte med og når Silas så smider bleen så er der jo kun et blebarn... Det bliver helt vildt for os at have så stort et rådighedsbeløb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.