Dit rådighedsbeløb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2013

Mor1012

Mathias Villads skriver:

Vi har 7000kr Til mad og hygge.. Vi er 2 voksne og 3 børn og vi har mere rigeligt... Jeg spare også op af pengene... Nogen måneder helt op til 1000kr ryger over på opsparingen... Og vi mangler absolut intet...:-)

Okay jamen det lyder til at hvis i alle andre kan , så kan vi altså os

men det jo fordi, når man har penge så bruger man dem jo, havde man mindre jamen så havde man kun det.

mit forbrug er stort siger manden, så det skal jeg selvfølgelig skære ned på

vi har os hus, og når man køber hus siger banken man min, skal have 10.000 til rådighed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

Mamalou

Her hjemme er vi kun min søn og jeg, så det kan du nok ikke bruge til så meget  

Har du overblik over hvor meget I bruger på mad? Det kan måske give et billede af hvor realistisk det er og om I er parate til at lave de ændringer der skal til. 

Tror du ikke det hjælper på det, når du/I ved at det er for en periode - selvom det formentlig er år, så kan I se en ende på det.

Vh. Louise

Anmeld

14. januar 2013

Mor1012

Mamalou skriver:

Her hjemme er vi kun min søn og jeg, så det kan du nok ikke bruge til så meget  

Har du overblik over hvor meget I bruger på mad? Det kan måske give et billede af hvor realistisk det er og om I er parate til at lave de ændringer der skal til. 

Tror du ikke det hjælper på det, når du/I ved at det er for en periode - selvom det formentlig er år, så kan I se en ende på det.

Vh. Louise

tør sku næsten ikk kigge netbank for madbudget

men det jo os fordi, når man har penge så bruger man dem jo, havde man mindre jamen så havde man kun det.

ja tænker også at vil jeg følge drømmen i 2 år, så må der skæres ned. drømmen om et lykkeligliv liv med en bedre udd end nu, er bedre end 11000 og et træls arbejde.

vi har os hus, og når man køber hus siger banken man min, skal have 10.000 til rådighed.

Anmeld

14. januar 2013

Zelinasmor

1 voksen og 1 barn vi har 2800kr til mad, transport, bleer osv. Det kan godt rende rundt 

Anmeld

14. januar 2013

Mamalou

børneverden skriver:

tør sku næsten ikk kigge netbank for madbudget

men det jo os fordi, når man har penge så bruger man dem jo, havde man mindre jamen så havde man kun det.

ja tænker også at vil jeg følge drømmen i 2 år, så må der skæres ned. drømmen om et lykkeligliv liv med en bedre udd end nu, er bedre end 11000 og et træls arbejde.

Man lever efter evne Men måske skal I prøve at lave budget efter de 7000 kr, og se hvor stramt det er. På den måde kan I jo spare lidt op til du starter

Hvis I ikke allerede gør det, så er madplaner en rigtig god idé, der spares både tid og penge. Der kan faktisk gå helt sport i den med madplanen, og din mand og unger kan komme med ind over, så I er sammen om at bestemme, hvad der skal laves. 

Anmeld

14. januar 2013

Mor1012

Mamalou skriver:

Man lever efter evne Men måske skal I prøve at lave budget efter de 7000 kr, og se hvor stramt det er. På den måde kan I jo spare lidt op til du starter

Hvis I ikke allerede gør det, så er madplaner en rigtig god idé, der spares både tid og penge. Der kan faktisk gå helt sport i den med madplanen, og din mand og unger kan komme med ind over, så I er sammen om at bestemme, hvad der skal laves. 

ja det en god ide

jaa har prøvet madplaner, de holder ikke :/ så har jeg ik lige lyst til det den dag og så tager man noget andet men det blir jo sådan det bliver hvis jeg kommer ind på udd. så SKAL vi have madplan og de billigste bleer mm det os HELT ok , vil bare gerne ha drømme udd.

Anmeld

14. januar 2013

Mamalou

børneverden skriver:

ja det en god ide

jaa har prøvet madplaner, de holder ikke :/ så har jeg ik lige lyst til det den dag og så tager man noget andet men det blir jo sådan det bliver hvis jeg kommer ind på udd. så SKAL vi have madplan og de billigste bleer mm det os HELT ok , vil bare gerne ha drømme udd.

Jeg følger ikke altid madplanerne slavisk, men holder mig inde for de madvarer der er handlet. Men for mig handler det rigtig meget om tid, fordi jeg ikke synes jeg vil løbe i supermarkedet hver dag

Hvilken uddannelse vil du gerne ind på?

Anmeld

14. januar 2013

Mor1012

Mamalou skriver:

Jeg følger ikke altid madplanerne slavisk, men holder mig inde for de madvarer der er handlet. Men for mig handler det rigtig meget om tid, fordi jeg ikke synes jeg vil løbe i supermarkedet hver dag

Hvilken uddannelse vil du gerne ind på?

det rigtigt, jeg sys bare det hyggeligt at bruge penge

Pædagogisk ass til august

Anmeld

14. januar 2013

Papillon

Jeg har 2.450 kr. til rådighed. Det er så til mad, fitness, transport, opsparing og alt andet. Det går op, men det er lidt stramt

Anmeld

14. januar 2013

Mamalou

børneverden skriver:

det rigtigt, jeg sys bare det hyggeligt at bruge penge

Pædagogisk ass til august

Der er ikke noget bedre end at bruge penge Jeg har lavet et nytårsforsæt for 2013, der hedder at der skal spares... Indtil nu går det fint, men vi er heller ikke kommet så langt ind i året 

Det bliver spændende med uddannelsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.