Dit rådighedsbeløb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.621 visninger
24 svar
0 synes godt om
14. januar 2013

Mor1012

ja jeg snager altså lidt i jeres privat liv nu

Vi har nu 11.500 ca som råddighedsbeløb om mdr.  det er jo så til tøj, benzin, mad, uforudsete ting mm.

Men hvis jeg kommer ind på udd. lander vi ned på ca 7000.

Jeg tænker derfor, er det for lidt til 2 voksne og 2 små , eller er vores forbrug bare ekstremt højt nu fordi vi jo har pengene til de ting vi har brug for nu.

hvad syntes i og evt hvad har i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

Oliver,Troia&Wictor

Vi har ca. 7000,- til 2voksne 3 børn og 2ekstra børn hver anden weekend, og det er oz til benzin tøj mad hygge og alle hverdags ting, så det sku jeg mene i nok sku klare

Anmeld

14. januar 2013

Studerendemor

Vi har 4000,- efter husleje, vuggestue, forsikringer osv. til mad, tøj, transport og alt andet, til to voksne og et barn. Det går...

Anmeld

14. januar 2013

Mor1012

Oliver,Troia&Wictor skriver:

Vi har ca. 7000,- til 2voksne 3 børn og 2ekstra børn hver anden weekend, og det er oz til benzin tøj mad hygge og alle hverdags ting, så det sku jeg mene i nok sku klare

ja det tænker jeg også , der er jo flere som lever sådan, jeg skammer mig også at jeg altid føler vi IKKE kan gå længere ned uden jeg sover dårligt om natten.

men det jo fordi, når man har penge så bruger man dem jo, havde man mindre jamen så havde man kun det.

mit forbrug er stort siger manden, så det skal jeg selvfølgelig skære ned på

vi har os hus, og når man køber hus siger banken man min, skal have 10.000 til rådighed.

Anmeld

14. januar 2013

Mor1012

skrivemaskine skriver:

Vi har 4000,- efter husleje, vuggestue, forsikringer osv. til mad, tøj, transport og alt andet, til to voksne og et barn. Det går...

okay det var så ikke meget men ja der er jo flere som lever sådan, jeg skammer mig også at jeg altid føler vi IKKE kan gå længere ned uden jeg sover dårligt om natten.

men det jo fordi, når man har penge så bruger man dem jo, havde man mindre jamen så havde man kun det.

vi har os hus, og når man køber hus siger banken man min, skal have 10.000 til rådighed.

Anmeld

14. januar 2013

AnnaK89

Vores rådighedsbeløb er på omkring 11.000 kr og så kommer børnepengene ved siden af.
Jeg er under uddannelse og min mand arbejder.
Vi er 2 voksne og 2 børn i aldren 6 mdr og 3 år

Anmeld

14. januar 2013

M (:

børneverden skriver:

ja jeg snager altså lidt i jeres privat liv nu

Vi har nu 11.500 ca som råddighedsbeløb om mdr.  det er jo så til tøj, benzin, mad, uforudsete ting mm.

Men hvis jeg kommer ind på udd. lander vi ned på ca 7000.

Jeg tænker derfor, er det for lidt til 2 voksne og 2 små , eller er vores forbrug bare ekstremt højt nu fordi vi jo har pengene til de ting vi har brug for nu.

hvad syntes i og evt hvad har i

Vi har 9.000 udbetalt + evt. et par tusinde afhængig af, hvor mange vagter kæresten har haft den foregående måned. 

Vi er to voksne og har en baby på vej (:

Anmeld

14. januar 2013

Studerendemor

børneverden skriver:

okay det var så ikke meget men ja der er jo flere som lever sådan, jeg skammer mig også at jeg altid føler vi IKKE kan gå længere ned uden jeg sover dårligt om natten.

Det er også kun 1/2 år, længere ville vi ikke kunne klare os for det. 

For et år siden havde vi et langt større rådighedsbeløb, lidt mindre end 7000,- og det gik så fint. 

Anmeld

14. januar 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Vi har 7000kr Til mad og hygge.. Vi er 2 voksne og 3 børn og vi har mere rigeligt... Jeg spare også op af pengene... Nogen måneder helt op til 1000kr ryger over på opsparingen... Og vi mangler absolut intet...:-)

Anmeld

14. januar 2013

tarkoflen

Nu havde jeg ikke børn, da jeg købte min lejlighed, men jeg gik drastisk ned i rådighedsbeløb, mener faktisk jeg gik fra omkring 8000 til 3000 kr. om måneden... Og hvis jeg skal være helt ærlig, så fandt jeg bare ud af, at jeg havde levet i luksus, og SAGTENS kunne nøjes med mindre, uden at det gik ud over noget som helst! Jeg troede det var slut med at gå på cafe med veninderne eller købe nye lækre sager, men jeg fandt hurtigt ud af, at jeg bare lærte at prioritere så det tror jeg sagtens l kan!

Held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.