Det gode kursus.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad er det gode kursus?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.242 visninger
26 svar
0 synes godt om
13. januar 2013

Studerendemor

Jeg er i gang med et projekt der handler om, hvad det gode kursus er. Hvad er vigtigt for dig, eller hvad foretrækker du, når du skal på kursus?

Der er mulighed for at vælge flere svar.

På forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

Studerendemor

Har jeg glemt en mulighed, noget I synes er vigtigt på et kursus, er I selvfølgelig mere end velkomne til at skrive en kommentar.

Anmeld

13. januar 2013

TNBC

skrivemaskine skriver:

Har jeg glemt en mulighed, noget I synes er vigtigt på et kursus, er I selvfølgelig mere end velkomne til at skrive en kommentar.

Aldrig have en underviser der bare snakker og snakker. Opgaver, gerne i grupper. Ellers kan.jeg ikke koncentrer mig og begynder at lave andre ting.

Anmeld

13. januar 2013

Nessie

Underviser skal undgå at bruge powerpoint, med mindre han / hun kan finde ud af at bruge det rigtigt.

Har oplevet ALT for mange gange, at underviser bare læser op af det der står på skærmen, men vi har altså alle lært at læse, så der skal noget andet til, for at holde interessen fanget

Anmeld

13. januar 2013

TNBC

Nessie skriver:

Underviser skal undgå at bruge powerpoint, med mindre han / hun kan finde ud af at bruge det rigtigt.

Har oplevet ALT for mange gange, at underviser bare læser op af det der står på skærmen, men vi har altså alle lært at læse, så der skal noget andet til, for at holde interessen fanget

Ja gør de.også hvis de har.en internetside på storskærm.
Hvis de vil læse det op, skal de lade vær med at skrive det i power pointet.

Anmeld

13. januar 2013

Nessie

Yurie skriver:

Ja gør de.også hvis de har.en internetside på storskærm.
Hvis de vil læse det op, skal de lade vær med at skrive det i power pointet.

Præcis, det bliver bare SÅ kedeligt, og man ender med ikke at høre efter

Anmeld

13. januar 2013

TNBC

Nessie skriver:

Præcis, det bliver bare SÅ kedeligt, og man ender med ikke at høre efter

Ja.. men går heller ikke til mange kursuser for kan ikke koncentrer mig i fe timer det foregår.. for de er alle ens, utroligt de ikke lære det.

Anmeld

13. januar 2013

Studerendemor

Yurie skriver:

Ja.. men går heller ikke til mange kursuser for kan ikke koncentrer mig i fe timer det foregår.. for de er alle ens, utroligt de ikke lære det.

Meget vigtig information. Dvs. mere praktisk arbejde, hvor underviseren ikke er i fokus, men derimod deltagerne?

Anmeld

13. januar 2013

Studerendemor

Nessie skriver:

Når du skriver; "Vi har altså lært at læse" er det så fordi du føler dig talt ned til? Det er meget brugbart for mig at vide, hvordan deltagere gerne vil mødes af underviseren. Fx på lige fod, eller andet..?

Anmeld

13. januar 2013

TNBC

skrivemaskine skriver:

Når du skriver; "Vi har altså lært at læse" er det så fordi du føler dig talt ned til? Det er meget brugbart for mig at vide, hvordan deltagere gerne vil mødes af underviseren. Fx på lige fod, eller andet..?

Jeg svarer lige på den her også:
Jeg synes det er irriterende når han læser noget op som vi godt kan se. Det ville være det samme hvis vi fik et papir og han læste det op. Det er fint når det er børn, men voksne mennesker kan bedre li at læse tingene selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.