Spørgsmål om barnets første leveår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Tja måske. Bortset fra at han ikke har det godt med at stå op. Hehe. 

Hehe ja okay 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

Miss-86

Anonym skriver:

Ja det jo det. Men jobbene hænger jo ikke ligefrem på træerne lige nu 

Nej det er en træls situation for dig at stå i. Håber snart der sker noget 

Nej, men måske I så kunne overveje at bruge 'ventetiden' til at få en bebs

Jaa, håber jeg også, men han er ikke helt klar Tror også han er en af dem, der aldrig rigtig bliver sådan at han vil sige, NU går vi igang.

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Nej, men måske I så kunne overveje at bruge 'ventetiden' til at få en bebs

Jaa, håber jeg også, men han er ikke helt klar Tror også han er en af dem, der aldrig rigtig bliver sådan at han vil sige, NU går vi igang.

Det kan vi desværre ikke pga. økonomi. Men hvis min forlovede får et job til sommer, så har han selv sagt, at vi skal gå igang der. For man ved jo aldrig hvornår jeg får job. 

Nej det noget træls noget. Måske du bare skal sige til ham, at i skal gå igang NU?

Anmeld

17. januar 2013

Miss-86

Anonym skriver:

Det kan vi desværre ikke pga. økonomi. Men hvis min forlovede får et job til sommer, så har han selv sagt, at vi skal gå igang der. For man ved jo aldrig hvornår jeg får job. 

Nej det noget træls noget. Måske du bare skal sige til ham, at i skal gå igang NU?

Årh, nej så dur det ikke at gå igang..

Jeg har sagt til ham at vi skal igang NU, men det siger han at han ikke kan.. Hmm, ved ikke hvad mere jeg så skal? Synes jeg har presset en del på, uden virkning

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Årh, nej så dur det ikke at gå igang..

Jeg har sagt til ham at vi skal igang NU, men det siger han at han ikke kan.. Hmm, ved ikke hvad mere jeg så skal? Synes jeg har presset en del på, uden virkning

Nej desværre

Hmm. Har du spurgt hvad det er der præcis gør, at han ikke vil igang nu? 

Anmeld

17. januar 2013

Miss-86

Anonym skriver:

Nej desværre

Hmm. Har du spurgt hvad det er der præcis gør, at han ikke vil igang nu? 

Ja at han ikke er klar, siger han..

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Ja at han ikke er klar, siger han..

Hmm. Underligt. 

Det en træls situation at stå i. Du kan intet gøre for, at han bliver klar?

Er han bange for at miste friheden? Tiden med dig? Vågne nætter? Det hele? 

Anmeld

17. januar 2013

Miss-86

Anonym skriver:

Hmm. Underligt. 

Det en træls situation at stå i. Du kan intet gøre for, at han bliver klar?

Er han bange for at miste friheden? Tiden med dig? Vågne nætter? Det hele? 

Han har været inde på det med hans frihed, men tror ikke han tænker på så meget andet, altså vågne nætter og det.

Men hans frihed, da han har en enkel kammerat det fornylig fik barn og han må næsten ingenting, han har aldrig måttet noget og altid skulle spørge sin kæreste om lov, men efter de har fået barn er det blevet meget værre ..
Forklarer ham at sådan går det ikke os.
Vi er et par der foretager os mange ting, både sammen og hver for sig og det skal vi fortsætte med..

Jeg har faktisk næsten givet ham et ultimatum, flyt eller PB..

Anmeld

18. januar 2013

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Han har været inde på det med hans frihed, men tror ikke han tænker på så meget andet, altså vågne nætter og det.

Men hans frihed, da han har en enkel kammerat det fornylig fik barn og han må næsten ingenting, han har aldrig måttet noget og altid skulle spørge sin kæreste om lov, men efter de har fået barn er det blevet meget værre ..
Forklarer ham at sådan går det ikke os.
Vi er et par der foretager os mange ting, både sammen og hver for sig og det skal vi fortsætte med..

Jeg har faktisk næsten givet ham et ultimatum, flyt eller PB..

Okay. Men det jo også klart hvis han bliver lidt skræmt af hans kammerat. Man kan jo altid sige "sådan bliver det ikke her". Men det ved man jo reelt ikke før babyen er der. 

Er lidt spændt på at se hvad der sker. Håber selvfølgelig at han snart er klar til PB 

Anmeld

19. januar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

Puha. Det må være hådrt. Men tror samtidig at det på nogen områder er nemmere at være selv. Men generelt tror jeg det er mega hårdt. 

Men ja. Man skal hjælpes ad når man kan. 

Det er altså ikke så slemt Hvilke områder tror du, det er nemmere at være alene?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.