Hvad pokker gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2013

Nessie

AnnaKJ skriver:

Okay - det troede jeg egentlig ikke
Men det må vi hellere prøve så

Det virkede i hvert fald her, og syntes det var bedre for hans lille krop end medicin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

Bassemor<3

AnnaKJ skriver:

JeCarolina 6 mdr, har fået forstoppelse - nærmest lige pludselig.

Jeg sidder nu med en pige, der er meget ked af det. Hun har afføring til at sidde lidt ude af endetarmen. Hun græder og skriger så meget
Det er er en stor hård klump der sidder, men hun vil bare ikke presse den ud, og nej, selvfølgelig vil hun ikke det, det gør jo så ondt på hende 

Ringede til vagtlægen, som sagde at jeg skulle stikke et termometer op, men...? Prøvede at tage noget af afføringen ud med termometeret (kun det der sad ude), stak ikke termometeret op, men hun trækker det tilbage igen, så det forsvinder op i endetarmen igen. Hun virker ikke påvirket af det når det sidder oppe i endetarmen, men ved jo at det kommer igen!

Gode råd?

Jeg ville også prøve med termometret. Tror ikke svesker virker da det jo allerede er på vej ud. tror jeg ville smøre godt ed vaseline og give lidt panodilfor at det ikke gør så ondt. håber hun hurtigt får det bedre !

Anmeld

12. januar 2013

Dot D

Sophus døjede rigtigt meget med det. Der er desværre kun en ting, der hjælper, klumpen skal ud. Vi var altid to til det. Sophus blev lagt ned, Stephan bag ham, hvor han trak Sophus´ ben tilbage og så "gravede" jeg klumpen ud med en vatpind. 

Selvfølgelig græd Sophus, men ligeså snart klumpen var ude, så stoppede han, Så det vil være det bedste du kan gøre.

Det er MEGET grænseoverskridende som mor at føle, at du gør mere ondt på dit barn, og jeg havde helt ondt i maven over det, men jeg kunne se, det hjalp ham..

Håber du får det ud...

Anmeld

12. januar 2013

AnnaK89

Dot D skriver:

Sophus døjede rigtigt meget med det. Der er desværre kun en ting, der hjælper, klumpen skal ud. Vi var altid to til det. Sophus blev lagt ned, Stephan bag ham, hvor han trak Sophus´ ben tilbage og så "gravede" jeg klumpen ud med en vatpind. 

Selvfølgelig græd Sophus, men ligeså snart klumpen var ude, så stoppede han, Så det vil være det bedste du kan gøre.

Det er MEGET grænseoverskridende som mor at føle, at du gør mere ondt på dit barn, og jeg havde helt ondt i maven over det, men jeg kunne se, det hjalp ham..

Håber du får det ud...

Det er heldigvis kommet ud nu, og Carolina sover godt ude i sin barnevogn
Brugte også en vatpind til at "grave" med.
Og da klumpen var ude, blev hun glad igen

Anmeld

12. januar 2013

Dot D

AnnaKJ skriver:

Jaaaa, det var godt Det er utroligt, så hurtigt deres humør vender - fra at skrige af smerte til at smile og være glad

Godt du fik det ud

Anmeld

12. januar 2013

Nessie

AnnaKJ skriver:

Godt I fik det ud

Anmeld

13. januar 2013

modesty

AnnaKJ skriver:

Vores datter på 3 år får dem, men ved ikke om det er en børneudgave, de er godt nok ikke vildt store, men ved ikke??

Hvis begge dine børn har forstoppelse, så ville jeg overveje en kostændring. Har du prøvet at skære ned på stivelsesholdige produkter?

Anmeld

13. januar 2013

AnnaK89

modesty skriver:

Hvis begge dine børn har forstoppelse, så ville jeg overveje en kostændring. Har du prøvet at skære ned på stivelsesholdige produkter?

Måske du skulle kende baggrunden før du udtaler dig!!!!
Det var da utrolig dårlig stil!

Anmeld

13. januar 2013

modesty

AnnaKJ skriver:

Måske du skulle kende baggrunden før du udtaler dig!!!!
Det var da utrolig dårlig stil!

Øøøhhhh, what? Jeg kommer med et godt råd. Slap dog af.

Anmeld

13. januar 2013

Nadia&Daniel

modesty skriver:

Vores Laura døjer også i perioder med forstoppelse, og selvom vi har lavet om i kostplanen og skåret ned (selvom man aldrig kan 100%) - døjer hun stadig med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.