Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kitkat92 skriver: Det er godt nok vildt Er det så fordi I handler i Tyskland? Er det så meget billigere? Blev lige inspireret af tråden og fandt du af, hvad den lokale slagter tager for sådan en 14 dages pakke. Det er ligefør jeg tror, det kan betale sig for os. Så må kæresten godt komme hjem, så jeg kan høre hans mening (tidligere slagterelev, mon ikke det bliver ja?)
Det er godt nok vildt Er det så fordi I handler i Tyskland? Er det så meget billigere?
Blev lige inspireret af tråden og fandt du af, hvad den lokale slagter tager for sådan en 14 dages pakke. Det er ligefør jeg tror, det kan betale sig for os. Så må kæresten godt komme hjem, så jeg kan høre hans mening (tidligere slagterelev, mon ikke det bliver ja?)
Kødet plejer VI at købe i Bilka eller lign (deres store pakker) også dele det op når vi kommer hjem, også alt sådan noget som frost ting og dåse ting køber vi i Tyskland
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
1990h skriver: har nemlig ikke rigtig nogen ide om hvad vi selv bruger..er blevet meget ide forladt hvad aftens maden angår.så overvejer at benytte mig af slagterens månedstilbud med 14 forskellige ting hvor der er til 4 personer i hver "ting/ret" så vi kan jo spise det i 2 dage så der måske burde være til en måned
har nemlig ikke rigtig nogen ide om hvad vi selv bruger..er blevet meget ide forladt hvad aftens maden angår.så overvejer at benytte mig af slagterens månedstilbud med 14 forskellige ting hvor der er til 4 personer i hver "ting/ret" så vi kan jo spise det i 2 dage så der måske burde være til en måned
Ja jeg bor så i Norge, og det er pisse dyrt her Vi er 2 og bruger 7000 på handle for 1 måned. Bare 1 stykke 600 g kød koster 200 her Underlige priser, har ikke vendet mig til Norge's priser i nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128