hvor mange penge bruger i på kød om måneden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2013

Bertris

Vi plejer at handle ind for ca 700 kr på ALT mad først på måneden  

også har vi 300 kr til hvis vi mangler lidt hist og her, men vi handler så også ind i tyskland, også er der typisk også til mere end en måned  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

HeidiØ

Månsson skriver:

Jeg vil sige 400-800max vi er tre snart fire og buler 3000-4000 på al husholdning om måneden

Ej, buler I?

Anmeld

12. januar 2013

L&V

HeidiØ skriver:

Ej, buler I?

Yeps alle vegne vi har ingen hæmninger

Anmeld

12. januar 2013

HeidiØ

Månsson skriver:

Yeps alle vegne vi har ingen hæmninger

Anmeld

12. januar 2013

L&V

HeidiØ skriver:

Anmeld

12. januar 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Vi bruger ca. 800 kr. på kød - to voksne og tre teenagere, hvoraf de to drenge spiser MEGET  - og vi har meget ofte en ekstra teenager, der spiser med. 

Jeg køber to kødpakker fra slagteren hver måned - de koster 340 kr. stykket, og udover "aftensmadskød" til mindst ti dage er der fem lag pålæg og en leverpostej. Jeg synes, det er utroligt billigt - der er både en hamburgerryg, otte gode bøffer, kalkunfileter, revelsben, pølser og andre gode sager samt fem pakker fars. 

Jeg køber så lidt kød i supermarkedet til de sidste ca. ti dage, og derudover selvfølgelig pålæg, brød, grøntsager og frugt, mælk etc. 

Vi sparer MANGE penge på den måde. 

Anmeld

12. januar 2013

Svenne

1990h skriver:

har nemlig ikke rigtig nogen ide om hvad vi selv bruger..

er blevet meget ide forladt hvad aftens maden angår.

så overvejer at benytte mig af slagterens månedstilbud med 14 forskellige ting hvor der er til 4 personer i hver "ting/ret" så vi kan jo spise det i 2 dage så der måske burde være til en måned

Jep, den bruger vi også

Og der er rigeligt til en måned, da vi engang i mellem supplerer med fisk og også ret tit spiser ved familie og venner...

Anmeld

12. januar 2013

Svenne

Bertris skriver:

Vi plejer at handle ind for ca 700 kr på ALT mad først på måneden  

også har vi 300 kr til hvis vi mangler lidt hist og her, men vi handler så også ind i tyskland, også er der typisk også til mere end en måned  

Lever I for 1.000 kr. om måneden?? Eller er det bare kød?

Anmeld

12. januar 2013

Bertris

Svenne skriver:

Lever I for 1.000 kr. om måneden?? Eller er det bare kød?

Det er madvarer til to voksne med 1-2 gæster det spiser med ca 5 gange i måneden

Anmeld

13. januar 2013

Papillon

Bertris skriver:

Det er madvarer til to voksne med 1-2 gæster det spiser med ca 5 gange i måneden

Det er godt nok vildt Er det så fordi I handler i Tyskland? Er det så meget billigere?

Blev lige inspireret af tråden og fandt du af, hvad den lokale slagter tager for sådan en 14 dages pakke. Det er ligefør jeg tror, det kan betale sig for os. Så må kæresten godt komme hjem, så jeg kan høre hans mening (tidligere slagterelev, mon ikke det bliver ja?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.