hvor mange penge bruger i på kød om måneden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2013

Fenja09

1990h skriver:

har nemlig ikke rigtig nogen ide om hvad vi selv bruger..

er blevet meget ide forladt hvad aftens maden angår.

så overvejer at benytte mig af slagterens månedstilbud med 14 forskellige ting hvor der er til 4 personer i hver "ting/ret" så vi kan jo spise det i 2 dage så der måske burde være til en måned

Jeg tror at vi max bruger 1000 kr månedeligt på kød, som også indbefatter fisk fra fiskehandleren. Vi køber også indimellem kød fra slagteren og en nærliggende gårdbutik.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

Kief31

Vi får en hel gris hjem af gangen og betaler kun for slagtningen, så vi bruger ikke så mange penge på kød.. kun oksekød, kylling osv

Anmeld

12. januar 2013

Zelinasmor

Tja. En pakke med ca. 500gram kød koster 25kr i fakta/netto/rema.

en pakke dagligt giver 750kr om måneden. Så det er ca beløbet herfra. 

Anmeld

12. januar 2013

pcoramt

Vi bruger imellem 2000-3000 på husholdningen i alt.. Det er både mad, hygiejne, rengøring, snoller og sådan nogle basis ting som nye pære til lamperne og batterier.. Vi er 2

Det skal lige siges at vi lever rigtig godt!

Anmeld

12. januar 2013

L&V

Jeg vil sige 400-800max vi er tre snart fire og buler 3000-4000 på al husholdning om måneden

Anmeld

12. januar 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Nu er min kæreste jo slagter elev i Føtex, så han ved jo lige præcis hvornår de gode tilbud kommer  Så dem går vi jo efter.

I den er måned tror jeg vi har brugt 700 kr på kød. Og hele fryseren er FYLDT med kød.

Anmeld

12. januar 2013

Victoria2013

Prøvede lige at regne på det efter hvad der står på vores madplan i disse uger... tror det løber op i omkring 700 kr om måneden, på kød altså. Det inkluderer oksekød, kylling, svinekød og fisk

Vi er i øvrigt 2 personer...

Jeg forsøger for tiden at få vores mad/indkøbs budget lidt nedad, så vi bruger ca. 2500 kr om måneden på indkøb... vi var oppe på at have sat 3000 af pr måned og alligevel røg kontoen i minus mindst en uge før ny måned begyndt. Det var måske lidt rigeligt, især når man tænker på at til sommer får vi altså en baby og skal også bruge  penge på dén. Så madplaner er vejen frem nu, det gik faktisk overraskende godt i december

Anmeld

12. januar 2013

bobbles

puha det svinger meget. der bliver lagt 1000 kr til mad på en uge det er til alt mad mælk rugbrød alt husholdning inkl bleer. har lige været over og handle ind til i aften og vi har stadig 400 kr til bage resten plejer vi at ligge i opsparing

Anmeld

12. januar 2013

Babydreams

Vi bruger 0,- men det er så fordi min morfar er slagter, så vi kan bare hente, når vi mangler

Anmeld

12. januar 2013

hannetheis

1990h skriver:

SSjSjoSjovhar nemlig ikke rigtig nogen ide om hvad vi selv bruger..

er blevet meget ide forladt hvad aftens maden angår.

så overvejer at benytte mig af slagterens månedstilbud med 14 forskellige ting hvor der er til 4 personer i hver "ting/ret" så vi kan jo spise det i 2 dage så der måske burde være til en måned

Tror vi bruger ca 500 kr kun på kød.
Vi køber gerne 2 ugepakker hos slagteren om md og så lidt ekstra udover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.