Mitallerstørsteønske skriver:
Min mor fik i nov. 2011 af vide at hun havde æggestok kræft. Det havde sat sig i lederne, bindevævet, lungerne og ved skuldrene.
Hun fik operation og kemo. Behandling og i juli, bliver hun "fri kendt" for kræft celler. Starter genoptræning, og langsomt arb.
Nu kom hun for 2-3 uger siden, og sagde at hun er blevet ramt igen. Og der er lige så meget og det sidder i tarmene osv...
Hm jeg føler mig totalt fortabt. Min mor skal dø, og jeg ved ikke hvornår.??
Om 2 uger.? 10 år.?
Desuden er hun indlagt lige nu, og har væske i lungerne...
Hm føler at hun ikke når at opleve at se mig blive gift, uddannet eller blive mor., så føler mig helt i jorden for tiden...
Og ved ikke hvordan jeg skal tage det hele.!??
Føler livet kører forbi og jeg bare kan se passiv til... Så har nok ingen af mine forældre i live, til min 25 års.
Nogen der har kræft ramte forældre eller lign. Familie.. .???
Æv, det lyder ikke sjovt.. slet ikke
Føler med dig...
Jeg har stadig begge mine forældre, min mor er 63 og min far er 68.. Så de er ældre end andres forældre (Jeg er 26)..
Min mor har nervebetændelse og slem slidgigt i hofter og lænd, som bevirker, at hun konstant har ondt.. og rigtig mange smerter.. hun sover næsten ikke om natten, og er totalt slidt ned, så hun er egentlig ret syg...
Min far har fået konstateret alzheimers, og det er jo en sygdom man aldrig ved hvordan udvikler sig, så det kan også ende med, at vi mister ham før tid, selvom han alligevel er oppe i årene... det kan også være vi ikke gør.... who knows..
Men kan mærke, at det lige så stille, mere og mere, er mig der ordner ting for dem, render ærinder for dem osv. Og det hører jo med, når man har forældre, der bliver gamle, og får sygdomme - dermed ikke sammenlignet med din situation, men ville bare dele det med dig......
Det kan være/er hårdt, at se sine forældre forsvinde mere og mere, uanset om det er kræften, der stille og roligt tager over, eller om det er andre sygdomme...
Men sagen er den, at vi aldrig kan vide, hvad der skal ske med vores forældre, og heldigvis ved vi ikke hvornår vi mister dem, og regner da heller ikke med, at det bliver snart, og ville selv være rigtig ødelagt, hvis det var mig, der sad i din situation 
Håber din mor klare den
Kan godt forstå din bekymring...