Min mor skal dø.!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.438 visninger
34 svar
0 synes godt om
11. januar 2013

Anonym8827

Min mor fik i nov. 2011 af vide at hun havde æggestok kræft. Det havde sat sig i lederne, bindevævet, lungerne og ved skuldrene.
Hun fik operation og kemo. Behandling og i juli, bliver hun "fri kendt" for kræft celler. Starter genoptræning, og langsomt arb.

Nu kom hun for 2-3 uger siden, og sagde at hun er blevet ramt igen. Og der er lige så meget og det sidder i tarmene osv...

Hm jeg føler mig totalt fortabt. Min mor skal dø, og jeg ved ikke hvornår.??
Om 2 uger.? 10 år.?
Desuden er hun indlagt lige nu, og har væske i lungerne...

Hm føler at hun ikke når at opleve at se mig blive gift, uddannet eller blive mor., så føler mig helt i jorden for tiden...
Og ved ikke hvordan jeg skal tage det hele.!??

Føler livet kører forbi og jeg bare kan se passiv til... Så har nok ingen af mine forældre i live, til min 25 års.

Nogen der har kræft ramte forældre eller lign. Familie.. .???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

AnneBJ

Din situation gør mig ondt!

Jeg har "kun" mistet bedsteforælder til kræft, så jeg kan forestille mig hvordan det må være at ens forælder er ramt, men stadig ikke sætte mig ind i hvordan du har det.

Jeg sender dig en masse styrke og kram, og håber du får rigtig meget dejlig tid sammen med din mor! 

Anmeld

11. januar 2013

Babydrøm

Mitallerstørsteønske skriver:

Min mor fik i nov. 2011 af vide at hun havde æggestok kræft. Det havde sat sig i lederne, bindevævet, lungerne og ved skuldrene.
Hun fik operation og kemo. Behandling og i juli, bliver hun "fri kendt" for kræft celler. Starter genoptræning, og langsomt arb.

Nu kom hun for 2-3 uger siden, og sagde at hun er blevet ramt igen. Og der er lige så meget og det sidder i tarmene osv...

Om 2 uger.? 10 år.?

Hm føler at hun ikke når at opleve at se mig blive gift, uddannet eller blive mor., så føler mig helt i jorden for tiden...

Føler livet kører forbi og jeg bare kan se passiv til... Så har nok ingen af mine forældre i live, til min 25 års.

Ved ik helt hvad jeg skal sige, men det gør mig utroligt ondt, ville lige sende en masse 

Anmeld

11. januar 2013

Mettefpigen

Åhh...

Mange knus herfra

Anmeld

11. januar 2013

M&N

Om 2 uger.? 10 år.?

Åh nej stakkels dig, din mor og ikke mindst resten af familien 

Jeg har ingen gode historier, desværre, men håber din mor er ligeså sej som første gang og kræften kommer under kontrol så det hele ikke skal gå så stærkt.

Min mors kærestes søster var havde kræft i lungerne og det var godt nok et lang trukkent forløb for hele familien, det må være så hårdt at sidde og "se til" og ingenting kan gøre - og så sin mor! Jeg aner ikke hvad jeg skulle stille op hvis min mor eller en der står mig kært, skulle blive ramt af kræft 

Sender min dybeste medfølelse - kæmpe kram til dig 

Anmeld

11. januar 2013

GUSO

til dig, har ikke noget erfaring med at miste familie medlemmer til kræften, men ville ikke gå uden at give dig en .. Håber det bedste for dig og dine

Anmeld

11. januar 2013

Doffie

Er tom for ord, jeg sender din mor de bedste tanker og håber hun klare den <3

Anmeld

11. januar 2013

JulieE

Kære du!!! Hvor er jeg ked af at læse om din situation  Den sygdom skulle slet og ret forbydes!!!! Min mor er også syg sf kræft (metastaser efter brystkræft, som sidder i lynferne og uden på leveren) så jeg kender alt til angsten, frygten og  sorgen. 

knus og kram til dig!!!

Anmeld

11. januar 2013

1990h

Om 2 uger.? 10 år.?

ville ikke gå uden at sende en krammer og en masse tanker med held og lykke til dig og din familien i fremtiden..jeg håber der er chancer for din mor nogle gange sker der mirakler.

Anmeld

11. januar 2013

tarkoflen

Hvor gør det mig helt forfærdeligt ondt! Jeg har flere veninder, der har mistet deres mødre eller fædre til den lorte sygdom og dagen før nytårs aften mistede en af vores bekende også livet til det lort!

Håber så meget at hun kan kæmpe imod endnu engang!

Alle de bedste tanker sendes i hvert fald til dig og din familie!

Stort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.