Ligner min dreng en pige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2013

Pigent

Jeg synes han ligner en dreng og hvor er han køn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

kirsti

DitteMarie skriver:

hold da op- han ligner min bror på en prik, da han var dreng. Han havde samme store flotte bløde røde krøller, som min mor ikke kunne få sig selv til at klippe- han blev også kaldt hun

Smuk dreng du har

Mange tak

jeg elsker også hans krøller men han må selv bestemme hvor langt det skal være. Reglen er bare at vil han have det langt skal der ik være brok over hårvask

Anmeld

11. januar 2013

MorDk

Nej! Det sys jeg bestemt ikke han gør!

Anmeld

11. januar 2013

L&V

Sara. skriver:

JHej piger.

Har længe tænkt på at oprette denne debat, men har hver gang droppet det og tænkt det var dumt...

Men nu gør jeg det så alligevel.

Den handler om min dreng Nor som bliver 3 til april. Da han var baby blev han ofte forvekslet til at være en pige, og jeg tænkte det gør mange små babyer..

Men nu nærmer han sig de 3 år og folk vi møder som ikke kender os er stadig i tvivl.

Igår tog vi op på skolen min datter skal starte på til august for at skrive hende ind. Frørst mødte vi skolelederen, dernæst SFO lederen for til sidst en lærer samt pædagog. Og ALLE spurgte Lærke hvad hendes lillesøster hed....... (Og Nor havde sort/hvid stribet elefanthue, blå jakke og grønne bukser på).

Så giv mig jeres ærlige mening, kan godt tage den , synes I han ligner en pige??

Ja det syntes jeg faktisk han gør.. især på dem fra jul.. Fine træk og lange sorte øjnvipper

Anmeld

11. januar 2013

MariaKyedDK

Sara. skriver:

Hej piger.

Har længe tænkt på at oprette denne debat, men har hver gang droppet det og tænkt det var dumt...

Den handler om min dreng Nor som bliver 3 til april. Da han var baby blev han ofte forvekslet til at være en pige, og jeg tænkte det gør mange små babyer..

Men nu nærmer han sig de 3 år og folk vi møder som ikke kender os er stadig i tvivl.

Igår tog vi op på skolen min datter skal starte på til august for at skrive hende ind. Frørst mødte vi skolelederen, dernæst SFO lederen for til sidst en lærer samt pædagog. Og ALLE spurgte Lærke hvad hendes lillesøster hed....... (Og Nor havde sort/hvid stribet elefanthue, blå jakke og grønne bukser på).

Så giv mig jeres ærlige mening, kan godt tage den , synes I han ligner en pige??

Årh hvor er han Kær

Jeg synes faktisk også han ligner lidt en pige, undtagen på det sidste billede der ligner han den skønne dreng som han er

Anmeld

11. januar 2013

twinny

Ja, jeg synes godt, at man kan forveksle ham med en pige - når man ikke ved det. Håret gør utrolig meget og han har meget pige træk.

Personligt ville jeg nok vælge, at lade ham klippe lidt mere drenget.

Men udover dreng er han da lækker smækker

men han er skøn.

Mine drenge lå i lyseblå dragter og huer i deres militær grønne barnevogn også var der også en der spurgte om det var piger.

Anmeld

11. januar 2013

M (:

Sara. skriver:

Hej piger.

Hm, på billed fire og fem kunne jeg godt være blevet i tvivl, hvis jeg havde skulle gætte.. 

Anmeld

11. januar 2013

Doffie

Ja det synes jeg han gør Især på billederne med den lysebrune trøje

Men han ser rigtig sød ud

Anmeld

12. januar 2013

Sara.

Mange tak for alle jeres svar

Kan se der er lidt uenig hed... og det passer jo meget godt med at det er lidt fifty fifty hvordan folk benævner ham.

Han er dog blevet klippet i sidste uge

Men han er som han er, og en dejlig en med masser af krudt og kærlighed.

Anmeld

12. januar 2013

Carina:-)

Han er en meget smuk lille dreng.

Har fine træk,men synes bestemt han ligner en dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.