Ligner min dreng en pige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2013

Loa

Syntes overhovedet ikke jeg ville forveksle ham med en pige.....
Måske ligner han bare en sød lille fin dreng, men absolut ikke en pige!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

Brams

Hej piger.

Har længe tænkt på at oprette denne debat, men har hver gang droppet det og tænkt det var dumt...

Men nu gør jeg det så alligevel.

Den handler om min dreng Nor som bliver 3 til april. Da han var baby blev han ofte forvekslet til at være en pige, og jeg tænkte det gør mange små babyer..

Men nu nærmer han sig de 3 år og folk vi møder som ikke kender os er stadig i tvivl.

Igår tog vi op på skolen min datter skal starte på til august for at skrive hende ind. Frørst mødte vi skolelederen, dernæst SFO lederen for til sidst en lærer samt pædagog. Og ALLE spurgte Lærke hvad hendes lillesøster hed....... (Og Nor havde sort/hvid stribet elefanthue, blå jakke og grønne bukser på).

Så giv mig jeres ærlige mening, kan godt tage den , synes I han ligner en pige??

Ja det synes jeg lidt han gør, tror det er en kombi mellem nogle feminime træk og det lange hår (håret er mange gange den største årsag til forvekslinger) - hvor er han dog køn

Anmeld

11. januar 2013

DitteMarie

kirsti skriver:

Næh det synes jeg ik, men egentlig synes jeg heller ik det er vigtigt!

min Noah bliver tit forvekslet med en pige pga hans store røde krøller men han er selv bedøvende ligeglad, ikke ti vilde heste kunne få ham til at klippe dem af af den grund!

her er et billede

hold da op- han ligner min bror på en prik, da han var dreng. Han havde samme store flotte bløde røde krøller, som min mor ikke kunne få sig selv til at klippe- han blev også kaldt hun

Smuk dreng du har

Anmeld

11. januar 2013

DitteMarie

yndig lille dreng, smukke smukke øjne. På det ene billede med julekuglen kunne han sagtens gå for at være en lille Nora, men ellers er han da bare en lækker lille fyr

Anmeld

11. januar 2013

Bertris

Som andre skriver har han lidt et feminint ansigt, og når håret er halvlangt styrker det også de femine træk  

Men mon ikke det forandre sig med alderen  
og ellers fokuser på tøjet og hold håret meget kort  

Men ja han er en flot lille dyr  

Anmeld

11. januar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, jeg synes godt, at man kan forveksle ham med en pige - når man ikke ved det. Håret gør utrolig meget og han har meget pige træk.

Personligt ville jeg nok vælge, at lade ham klippe lidt mere drenget.

Men udover dreng er han da lækker smækker

Anmeld

11. januar 2013

Eliza

ja lidt han har sådan nogle lækre dybe øjne sys jeg.. 

Anmeld

11. januar 2013

Troldemommi

Jeg lavede for et stykke tid siden en tråd om hvor jeg spurgte om min lille pige ligner en dreng, så du er ikke alene  Men ellers nej din lille dreng ligner en køn lille dreng

monica

Anmeld

11. januar 2013

come2

Sara. skriver:

Hej piger.

Har længe tænkt på at oprette denne debat, men har hver gang droppet det og tænkt det var dumt...

Men nu gør jeg det så alligevel.

Den handler om min dreng Nor som bliver 3 til april. Da han var baby blev han ofte forvekslet til at være en pige, og jeg tænkte det gør mange små babyer..

Men nu nærmer han sig de 3 år og folk vi møder som ikke kender os er stadig i tvivl.

Igår tog vi op på skolen min datter skal starte på til august for at skrive hende ind. Frørst mødte vi skolelederen, dernæst SFO lederen for til sidst en lærer samt pædagog. Og ALLE spurgte Lærke hvad hendes lillesøster hed....... (Og Nor havde sort/hvid stribet elefanthue, blå jakke og grønne bukser på).

Så giv mig jeres ærlige mening, kan godt tage den , synes I han ligner en pige??

Lidt

Tror det er pga lidt længde på håret.

Men fin er han

Anmeld

11. januar 2013

Lady Marion <3

Tænk det syntes jeg overhoved ikke  Jeg er slet ikke i tvivl om at han er en dreng ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.