Ligner min dreng en pige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.303 visninger
43 svar
0 synes godt om
11. januar 2013

Sara.

Hej piger.

Har længe tænkt på at oprette denne debat, men har hver gang droppet det og tænkt det var dumt...

Men nu gør jeg det så alligevel.

Den handler om min dreng Nor som bliver 3 til april. Da han var baby blev han ofte forvekslet til at være en pige, og jeg tænkte det gør mange små babyer..

Men nu nærmer han sig de 3 år og folk vi møder som ikke kender os er stadig i tvivl.

Igår tog vi op på skolen min datter skal starte på til august for at skrive hende ind. Frørst mødte vi skolelederen, dernæst SFO lederen for til sidst en lærer samt pædagog. Og ALLE spurgte Lærke hvad hendes lillesøster hed....... (Og Nor havde sort/hvid stribet elefanthue, blå jakke og grønne bukser på).

Så giv mig jeres ærlige mening, kan godt tage den , synes I han ligner en pige??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

Tulle28

Ja, det synes jeg faktisk han gør. Hans ansigt har nogle lidt feminine træk og så det lange hår... EDIT: Men hvor ER han bare en køn dreng! Han bliver da en hjerteknuser en dag!

Anmeld

11. januar 2013

Mettefpigen

Nej det synes jeg ikk han gør :-)

Anmeld

11. januar 2013

Sara.

Tulle28 skriver:

Ja, det synes jeg faktisk han gør. Hans ansigt har nogle lidt feminine træk og så det lange hår...

Tak for dit svar

Har faktisk lige klippet ham i sidste uge, det havde jeg bare ingen billeder af....

Han siger heldigvis ikke selv noget til det, men kan godt være jeg skal tænke ekstra over hans tøj.... Sådan det udtråler dreng.

Anmeld

11. januar 2013

Sara.

Tulle28 skriver:

Ja, det synes jeg faktisk han gør. Hans ansigt har nogle lidt feminine træk og så det lange hår... EDIT: Men hvor ER han bare en køn dreng! Han bliver da en hjerteknuser en dag!

hov, og tak Synes jo selvfølgelig også han er dejligt

Anmeld

11. januar 2013

Aagaard

Han har mange bløde træk, som måske kan ses som noget feminint. Men jeg syntes altså ikke han ser mere feminin ud end så mange andre små drenge i den alder (Babyer og små børn - har jo runde bløde træk).
Jeg syntes ikke du skal tage dig af det, han bliver en hjerteknuser når han bliver stor med de flotte store øjne

Anmeld

11. januar 2013

Sara.

Mettefpigen skriver:

Nej det synes jeg ikk han gør :-)

Tak for dit svar også

Anmeld

11. januar 2013

miig1989

Sara. skriver:

Hej piger.

Har længe tænkt på at oprette denne debat, men har hver gang droppet det og tænkt det var dumt...

Men nu gør jeg det så alligevel.

Den handler om min dreng Nor som bliver 3 til april. Da han var baby blev han ofte forvekslet til at være en pige, og jeg tænkte det gør mange små babyer..

Men nu nærmer han sig de 3 år og folk vi møder som ikke kender os er stadig i tvivl.

Igår tog vi op på skolen min datter skal starte på til august for at skrive hende ind. Frørst mødte vi skolelederen, dernæst SFO lederen for til sidst en lærer samt pædagog. Og ALLE spurgte Lærke hvad hendes lillesøster hed....... (Og Nor havde sort/hvid stribet elefanthue, blå jakke og grønne bukser på).

Så giv mig jeres ærlige mening, kan godt tage den , synes I han ligner en pige??

Ej, kan ikke forstå de kan være i tvivl, og slet ikke hvis han har haft blå jakke på :s ..

jeg synes han ligner en dreng på alle billederne, men tror hvis jeg så ham i forbifarten, kunne jeg godt være i tvivl pga håret, hvis han samtidig havde noget neutralt tøj på ..

Anmeld

11. januar 2013

Tulle28

Sara. skriver:

Tak for dit svar

Har faktisk lige klippet ham i sidste uge, det havde jeg bare ingen billeder af....

Han siger heldigvis ikke selv noget til det, men kan godt være jeg skal tænke ekstra over hans tøj.... Sådan det udtråler dreng.

Jeg kender godt problemet, her er det bare lige modsat. Min datter har først rigtig fået hår inden for sidste halve år (hun er også næsten 3) og nærmest ligegyldigt, hvor lyserødt hun går klædt, er der alligevel nogen der omtaler hende som dreng. For faen da!

Anmeld

11. januar 2013

Kay

ja... jeg kan godt forstå hvor folk har deres tvivl... utrolig kønne øjne og så lidt langt hår...

men nøj han er en lækker lille dreng der bare vil vinde så mange pige hjerter

vores lille pige på snart 5 måneder bliver tit omtalt som han, og bliverkaldt en dreng... selvom hun er fyldt op af pink og lilla over det hele  syntes det ville være synd for en dreng at skulle havde hendes ting og tøj... men sådan er folk tror jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.