Anonym skriver:
Tak for jeres søde kommentarer.. Det er "rart" at vide at det ikke kun er mig der står med de følelser.. Og please, jer der er dømmende overfor mig, lad venligst være for I kender mig ikke og I kan ikke dømme mig uden at kende mig.. I har ingen anelse om hvor ondt det her gør på mig og hvor ondt det kommer til at gøre på mig at skulle høre på al hendes snak om positive tests, barnevogne, babytøj osv.. Der er ikke noget mere smertefuldt når det bare ikke vil lykkes for en selv når det er så stort et ønske man har haft i så mange år.. Jeg har lige siden jeg selv var barn ønsket mig at få børn. Det har endda stået højere på listen end at få en mand. Bare jeg fik børn så kunne jeg sagtens stå som single-mor. Og ja, jeg lyder måske som en bitter k-ælling men det er jeg også. Fordi jeg åbenbart ikke kan få mit ønske opfyldt.
Er der nogen der kan give mig et råd på en naturlig måde at hjælpe til at få en dejlig lille guldklump? Vil nemlig helst gerne undgå medicin hvis det kan lade sig gøre.
Følelserne er helt naturlige, og du skal have lov at have dem, men PRØV at være glad på hendes / deres vegne, det vil gøre det hele nemmere.
Du kan i første omgang prøve med Kanonkuren til jer begge. Det er godt nok mange vitaminer man skal tage, men det er jo kun for en periode.
Derudover kan I jo prøve zoneterapi eller akupunktur, det kan hjælpe kroppen lidt på vej, og måske hjlæpe lidt på mandens sæd, hvis der skulle være problemer dér.
Held og lykke til jer, håber snart det lykkes 

Anmeld