Misundelse er en grim ting. Men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2013

tarkoflen

Anonym skriver:

Tusind tak :-) Har lige reserveret bogen "Spis dig gravid" på biblioteket så kæresten forhåbentlig kan hente den i morgen. Og så skal der laves om på en masse vaner. NU skal det være! Skal lige siges at jeg har et par kg for meget på sidebenene som jeg gerne vil af med så det er bare at slå 2 fluer med et smæk. Men glæder mig bare så meget til der er en lille baby på vej. Jeg kan og jeg vil!

Det var så lidt, og det lyder godt

Jeg har en veninde der tabte 8 kg. og hun var ikke overvægtig, da hun startede, men et par kg. skete der ikke noget ved

Selvfølgelig kan du!

Forresten, hvis l vil have tjekket mandens sædkvalitet, så kan man få det gjort hos en sædbank mod betaling på ca. 500 kr. tror jeg det er... Hvis l ikke kan vente, til der er gået et år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

Nessie

Father skriver:

Jeg syntes godt nok det er uværdigt at være så bitter. Jeg kender par der har prøvet i årevis, og de har aldrig nedvædiget sig på den måde, tværtom er de oftes blevet glade når der er kommet børn til verden i deres omgangskreds.

Men følelser er jo en underlig størrelse, og svære at styre, og jeg forstår hvor svært det må være.

Når det så er sagt, så ønskes i al mulig held og lykke med at blive gravide

Men jeg kan garantere dig for at langt de fleste har været kede af det i enrum

Jeg har endnu ikke  mødt nogen, som har prøvet længe (behandling eller ikke behandling), som ikke er blevet kede af det, når de er blevet overhalet indeom (endnu en gang).

De felste kan heldigvis glæde sig her og nu og oprigtigt lykønske det vordende forældrepar. Men rigtig mange græder på vej hjem i bilen......................

Anmeld

12. januar 2013

Nessie

Anonym skriver:

Tak for jeres søde kommentarer.. Det er "rart" at vide at det ikke kun er mig der står med de følelser.. Og please, jer der er dømmende overfor mig, lad venligst være for I kender mig ikke og I kan ikke dømme mig uden at kende mig.. I har ingen anelse om hvor ondt det her gør på mig og hvor ondt det kommer til at gøre på mig at skulle høre på al hendes snak om positive tests, barnevogne, babytøj osv.. Der er ikke noget mere smertefuldt når det bare ikke vil lykkes for en selv når det er så stort et ønske man har haft i så mange år.. Jeg har lige siden jeg selv var barn ønsket mig at få børn. Det har endda stået højere på listen end at få en mand. Bare jeg fik børn så kunne jeg sagtens stå som single-mor. Og ja, jeg lyder måske som en bitter k-ælling men det er jeg også. Fordi jeg åbenbart ikke kan få mit ønske opfyldt.

Er der nogen der kan give mig et råd på en naturlig måde at hjælpe til at få en dejlig lille guldklump? Vil nemlig helst gerne undgå medicin hvis det kan lade sig gøre.

Følelserne er helt naturlige, og du skal have lov at have dem, men PRØV at være glad på hendes / deres vegne, det vil gøre det hele nemmere.

Du kan i første omgang prøve med Kanonkuren til jer begge. Det er godt nok mange vitaminer man skal tage, men det er jo kun for en periode.

Derudover kan I jo prøve zoneterapi eller akupunktur, det kan hjælpe kroppen lidt på vej, og måske hjlæpe lidt på mandens sæd, hvis der skulle være problemer dér.

Held og lykke til jer, håber snart det lykkes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.