Anonym skriver:
Tak for jeres søde kommentarer.. Det er "rart" at vide at det ikke kun er mig der står med de følelser.. Og please, jer der er dømmende overfor mig, lad venligst være for I kender mig ikke og I kan ikke dømme mig uden at kende mig.. I har ingen anelse om hvor ondt det her gør på mig og hvor ondt det kommer til at gøre på mig at skulle høre på al hendes snak om positive tests, barnevogne, babytøj osv.. Der er ikke noget mere smertefuldt når det bare ikke vil lykkes for en selv når det er så stort et ønske man har haft i så mange år.. Jeg har lige siden jeg selv var barn ønsket mig at få børn. Det har endda stået højere på listen end at få en mand. Bare jeg fik børn så kunne jeg sagtens stå som single-mor. Og ja, jeg lyder måske som en bitter k-ælling men det er jeg også. Fordi jeg åbenbart ikke kan få mit ønske opfyldt.
Er der nogen der kan give mig et råd på en naturlig måde at hjælpe til at få en dejlig lille guldklump? Vil nemlig helst gerne undgå medicin hvis det kan lade sig gøre.
Du kan lige få de råd, jeg fik af den akupunktør jeg gik hos

jeg var ikke 100% optaget af, at jeg gjorde alt ok, men blandt andet den med at holde sig varm, gav jeg den fuld skrue på, for hun sagde, at det var så vigtigt for fertiliteten, at man ikke gik rundt og var kold!
Undgå så vidt muligt for meget: Kaffe, alkohol, sukker, slik.
Følgende er godt for dig:
Grøn te, koriander samt æbler, pærer, og bananer.
Spis fornuftigt og sørg for højt fiberindhold i kosten (groft, grønt, brune ris) - forsøg at få de 3 farver grønsager
Hvert måltid skal indeholde protein (vegetabilsk eller animalsk) - spis gerne et æg om morgenen
Essentielle fedtsyrer (eks. Hørfrø olie)
2 liter vand om dagen
Det er vigtigt at du mindsker dit indtag af mælkeprodukter og hvedemel
Afstress (musik, yoga, meditation, osv)
Hold underlivet og fødderne varme– VIGTIGT !! Så frem med uldsokkerne og en lækker uldtrusse

Lev dit liv som du plejer, men med moderat motion
Undgå spinning, aerobics og tunge løft
Undgå sauna, varmt karbad
Nyd dit liv: hvis du skal til fest eller være ude, spis den mad som du bliver tilbudt, og gør ikke så meget ud af det.
Vær optimist og forsøg at have det godt med dig selv!
Hvad du kan overskue af rådene kan du overveje at tage til dig, og resten lader du bare være med at gå op i
Nogle gange tror jeg faktisk, at det hjælper mere, at man selv synes man gør hvad man kan, for at hjælpe naturen på vej, plus ens fokus bliver måske rykket en smule, og det kan jo også hjælpe nogle...
Har også hørt positivt om Spis dig gravid bogen, men har ikke selv prøvet den! Dog skal du gå langt uden om den bog der hedder noget i retning af bliv naturligt gravid eller noget i den retning! Hun skriver så mange udokumenterede ting! Der er et afsnit om endometriose (det har jeg) og det er en værre omgang sludder, det hun skriver om det!
Ja og så er rygning og light produkter jo også no go, men det ved du sikkert godt

Jeg

alt hvad jeg kan for, at det snart er jeres tur til at stå med en positv test