Misundelse er en grim ting. Men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.575 visninger
22 svar
0 synes godt om
10. januar 2013

Anonym trådstarter

Åh hvor kan man dog blive bitter når man får at vide at en man virkelig ikke kan lide i ens omgangskreds lige har testet positiv og dermed venter en lille en.. Min kæreste og jeg kæmper virkelig for at blive gravide og det er virkelig et kæmpe ønske hos os begge at vi snart får en lille guldklump.. Men der sker bare ingenting.. Min verden brød bare fuldstændig sammen da jeg hørte at hun er gravid.. Kan godt være at det lyder hårdt og egoistisk men når man står i den situation hvor der bare ikke sker noget for en selv så kan man bare ikke være glad på andres vegne..

Trængte lige til at få luft for mine frustrationer.. Og har selvfølgelig valgt at være anonym da jeg ikke ved om hun er herinde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

Camilla <3

10. januar 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

10. januar 2013

M&N

Husker selv følelsen og kan nikke genkende til hvor frustrerende det var! Håber snart lykken tilsmiler jer.

Anmeld

10. januar 2013

Janni.

Men det er helt naturligt at føle sådan. Husk det!  

Håber det snart lykkes for jer. 

Anmeld

11. januar 2013

Anonym trådstarter

Tusind tak søde piger :-)

Går bare rundt på grådens rand og føler virkelig bare at det er unfair at det ikke snart er min tur. Begynder virkelig at frygte at jeg bare ikke kan. Min kæreste kan se hvor ondt det gør på mig og har lovet mig at vi står med en positiv test inden hun har nået at "skyde" sin unge ud som han siger. Men er bare virkelig bange for at det ikke sker. Hvorfor er der ikke noget i mit liv der går som jeg vil have? Endnu en gang sidder jeg med en negativ test og min verden er bare ved at bryde fuldstændig sammen. Vi har prøvet i 7 mdr nu og selvom jeg godt ved at det ikke er særlig lang tid så er ønsket om en baby bare så stort at min verden er ved at bryde sammen hver gang der kun er en streg..

Anmeld

11. januar 2013

LR85

Åhh din stakkel. 

7 måneder ER da lang tid når man ønsker det så meget. 

Håber der snart sker noget og det ér i orden a være led og ked af det. Det er virkelig hårdt. 

Anmeld

11. januar 2013

Father

Anonym skriver:

Åh hvor kan man dog blive bitter når man får at vide at en man virkelig ikke kan lide i ens omgangskreds lige har testet positiv og dermed venter en lille en.. Min kæreste og jeg kæmper virkelig for at blive gravide og det er virkelig et kæmpe ønske hos os begge at vi snart får en lille guldklump.. Men der sker bare ingenting.. Min verden brød bare fuldstændig sammen da jeg hørte at hun er gravid.. Kan godt være at det lyder hårdt og egoistisk men når man står i den situation hvor der bare ikke sker noget for en selv så kan man bare ikke være glad på andres vegne..

Trængte lige til at få luft for mine frustrationer.. Og har selvfølgelig valgt at være anonym da jeg ikke ved om hun er herinde..

Jeg syntes godt nok det er uværdigt at være så bitter. Jeg kender par der har prøvet i årevis, og de har aldrig nedvædiget sig på den måde, tværtom er de oftes blevet glade når der er kommet børn til verden i deres omgangskreds.

Men følelser er jo en underlig størrelse, og svære at styre, og jeg forstår hvor svært det må være.

Når det så er sagt, så ønskes i al mulig held og lykke med at blive gravide

Anmeld

11. januar 2013

tarkoflen

Father skriver:

Jeg syntes godt nok det er uværdigt at være så bitter. Jeg kender par der har prøvet i årevis, og de har aldrig nedvædiget sig på den måde, tværtom er de oftes blevet glade når der er kommet børn til verden i deres omgangskreds.

Men følelser er jo en underlig størrelse, og svære at styre, og jeg forstår hvor svært det må være.

Når det så er sagt, så ønskes i al mulig held og lykke med at blive gravide

Du ved vel reelt ikke, hvordan de har haft det indeni? Mange kan godt sætte en facade op og tude over det, når de kommer hjem! Især hvis det er overfor gode venner!

Det er helt naturligt at blive jaloux, især hvis det ikke er nogle, der er tæt på en, så er det nemmere at give sig selv lov, til at være ked af det! Det betyder jo ikke, at man ikke under andre, at få et barn, men bare, at man ønsker det så meget selv!

Det er det samme, som at man kan få et stik indeni , når man herinde læser, at nogle enten er blevet gravide ved en "fejl", at det skete i første hug eller værst af alt, at andre vælger et barn fra...

Til TS:

Du er ikke den eneste der har haft det sådan!

Anmeld

11. januar 2013

Den lykkelige

Jeg kan godt forstå du har det sådan når det er jeres største ønske og noget du bare så gerne vil og det mega hårdt når alle andre opnår det man allerhelst vil!
Men da jeg blev gravid (4 mdr efter vi havde besluttet vi ville have en lille)... blev en i venne kredsen direkte sur og afvisende fordi de havde prøvet i 6 år..  kan godt forstå det må være skide svært, men jo ikke så rart for os og meget ubehageligt! 
Man skal kunne glæde sig på andres vegne.. men forstår godt det hårdt!
Held og lykke med det! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.