Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HeidiØ skriver: Det er nok ca det samme jeg føler her Længe leve gruppen
Det er nok ca det samme jeg føler her
Længe leve gruppen
Ja! Mere hurra hvis de kedelige trunter gad lave nogle flere børn!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HeidiØ skriver: Øøøøh jeg kommer lissom og snuser under alle omstændigheder! Hihi
Øøøøh jeg kommer lissom og snuser under alle omstændigheder! Hihi
Kender godt følelsen, nogengange .
Håber for dig at han med tiden ændrer mening
Monica P skriver: Vi hepper på dig, så skal han nok blive overtalt Monica 6+6
Vi hepper på dig, så skal han nok blive overtalt
Monica 6+6
uuuuh 6+6! Spændende og tillykke igen
_-Kathrine-_ skriver: Du må komme herover og få stillet din lyst
Du må komme herover og få stillet din lyst
And I will! Du siger bare til
Ka+Ma=Be skriver: Ja! Mere hurra hvis de kedelige trunter gad lave nogle flere børn!
Hahaha ja, de er sku kedelige Godt vi selv er helt fantastiske sjove mennesker haha!
Frøken J. skriver: Det har du også bare at gøre! Men også helst inden Så kan du snuse til maven.. Ej ok, det er måske lidt mærkeligt
Det har du også bare at gøre! Men også helst inden Så kan du snuse til maven.. Ej ok, det er måske lidt mærkeligt
Hahaa I love you! Kun hvis der ligger en lækker lille ostehapper på! (ej.. måske osse lidt mærkeligt)
trine.wulff@hotmail.com skriver: Iha hvor jeg godt kender den der skrukke fornemmelse..Jeg har heldigvis overtalt manden og vi er igang med en lillebror/søster men nu er har vi været igang 5 mdr og der er stadig intet sket, håber bare for er så skruk
Iha hvor jeg godt kender den der skrukke fornemmelse..Jeg har heldigvis overtalt manden og vi er igang med en lillebror/søster men nu er har vi været igang 5 mdr og der er stadig intet sket, håber bare for er så skruk
uuuuuh ej hvor spændende altså!!!! Håber snart der sker noget
maryjane skriver: Kender godt følelsen, nogengange . Håber for dig at han med tiden ændrer mening
Ja, noglegange, ik? hehe! og ja, vi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128