aaargh..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2013

HeidiØ

Miss-86 skriver:

Okay, jamen jeg kender godt til at være enebarn!
Min mor har kun mig, og jeg er så det eneste barn i hele min mors familie, har aldrig været så sjovt!
Min far har så 3 børn, (har ikke haft kontakt med min far, før jeg blev 16 år) og hvor var det dog dejligt at få søskende, da vi begyndte at snakke sammen!! Det bedste

Jo mon dog ikke ? Hihi.

Ja okay, så trænger du også bare til at få en masse unger, hihi!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

HeidiØ

Frøken J. skriver:

Han er da en tosse! Haha :-D

Nå, men hvis han slet ikke kan overtales, må du jo komme og snuse lidt til lillebror til April

Øøøøh jeg kommer lissom og snuser under alle omstændigheder! Hihi

Anmeld

10. januar 2013

HeidiØ

Månsson skriver:

Jamen Heidi dog, den havde jeg ikke set komme.. Ih altså du sku jo os være gravid og føde for mig, syntes ikke helt det går efter planen duDet er i hvert fald mig der er fed og har kvalme

Haha har filme aldrig skrevet under på fed og kvalme! Kun at føde for dig haha!

Nej, vel? Havde heller ikke regnet med det sku ramme mig! Men William er bare verdens gladeste barn efter det dræn halløj der.. MERE AF DET, tænker mutti!

Anmeld

10. januar 2013

Laulund87

HeidiØ skriver:

Ja, jeg må stille og roligt begynde at ligge hints ind

Det er skisme da træls der ikke sker noget i jeres retning

God idé

Ja der er snart gået 8 måneder.. Vi har/havde ikke travlt, men man undrer sig da

Anmeld

10. januar 2013

HeidiØ

Laulund87 skriver:

God idé

Ja der er snart gået 8 måneder.. Vi har/havde ikke travlt, men man undrer sig da

Ja, det er da osse pudsigt. Hvor hurtigt gik det med Maria?

Anmeld

10. januar 2013

Laulund87

HeidiØ skriver:

Ja, det er da osse pudsigt. Hvor hurtigt gik det med Maria?

Hun var der i 3. forsøg

Min læge tager det heldigvis alvorligt og jeg kan få lavet nogle undersøgelser for at se om alt er ok, eller der er noget der er forandret

Anmeld

10. januar 2013

L&V

HeidiØ skriver:

Haha har filme aldrig skrevet under på fed og kvalme! Kun at føde for dig haha!

Nej, vel? Havde heller ikke regnet med det sku ramme mig! Men William er bare verdens gladeste barn efter det dræn halløj der.. MERE AF DET, tænker mutti!

Man må da ta hele pakken, nå hva Det er i hvert fald unfair hold det her..

Det er da bare dejligt søde.. Håber da han skifter mening og ellers må det bedre argument vinde

Anmeld

10. januar 2013

HeidiØ

Laulund87 skriver:

Hun var der i 3. forsøg

Min læge tager det heldigvis alvorligt og jeg kan få lavet nogle undersøgelser for at se om alt er ok, eller der er noget der er forandret

Okay ja!

Nå, ej det var da dejligt med en ordentlig læge i det mindste!  for det snart sker!

Anmeld

10. januar 2013

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

... jeg troede ikke det nogensinde skulle overgå mig faktisk, men jeg er SÅ skruk for tiden! Vil gerne bare være gravid.. ha en baby mere og en familie på 4!!

Manden siger no-go.. øv!

Sku bare ud med det!!!

I LÅÅÅÅÅÅÅVE IT!  

For fanden Heidi - skub lige til manden din og lav en baby! Jeg er også mega skruk og har været det lige siden vores dejlige drenge kom til! I andre bliver nødt til at blive gravide så jeg kan få stillet min skrukhed 

Anmeld

10. januar 2013

Miss-86

HeidiØ skriver:

Ja okay, så trænger du også bare til at få en masse unger, hihi!

Haha, ikke en masse, skal bare have 2.. Men nu skal jeg lige have overtalt ham til at komme igang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.