Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Månsson skriver: Man må da ta hele pakken, nå hva Det er i hvert fald unfair hold det her..Det er da bare dejligt søde.. Håber da han skifter mening og ellers må det bedre argument vinde
Man må da ta hele pakken, nå hva Det er i hvert fald unfair hold det her..Det er da bare dejligt søde.. Håber da han skifter mening og ellers må det bedre argument vinde
Ja, vi må se, har skam ikke travlt
Hehe ej, det kan jeg godt forstå du sys er uretfærdigt!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HeidiØ skriver: Okay ja! Nå, ej det var da dejligt med en ordentlig læge i det mindste! for det snart sker!
Okay ja!
Nå, ej det var da dejligt med en ordentlig læge i det mindste! for det snart sker!
Tak
Ka+Ma=Be skriver: I LÅÅÅÅÅÅÅVE IT! For fanden Heidi - skub lige til manden din og lav en baby! Jeg er også mega skruk og har været det lige siden vores dejlige drenge kom til! I andre bliver nødt til at blive gravide så jeg kan få stillet min skrukhed
I LÅÅÅÅÅÅÅVE IT!
For fanden Heidi - skub lige til manden din og lav en baby! Jeg er også mega skruk og har været det lige siden vores dejlige drenge kom til! I andre bliver nødt til at blive gravide så jeg kan få stillet min skrukhed
Hahaha!! Hva med dig selv??? .. lav en! Nu! Jeg glæder mig bare til flere bebser i sept gruppen hihi!
Miss-86 skriver: Haha, ikke en masse, skal bare have 2.. Men nu skal jeg lige have overtalt ham til at komme igang
Haha, ikke en masse, skal bare have 2.. Men nu skal jeg lige have overtalt ham til at komme igang
Ja, det er self osse lidt vigtigt.. hehe!
HeidiØ skriver: Hahaha!! Hva med dig selv??? .. lav en! Nu! Jeg glæder mig bare til flere bebser i sept gruppen hihi!
Jaaamen, jamen, jamen Jeg ved stadig ikke om vi vil have flere Helt seriøst, så tror jeg, at jeg vil være skruk til evig tid! Så der er nok ikke så meget at gøre på den front! hehe.
Men jeg glæder mig altså også til flere september bebser Det er SÅ hyggeligt at følge med i!
Ka+Ma=Be skriver: Jaaamen, jamen, jamen Jeg ved stadig ikke om vi vil have flere Helt seriøst, så tror jeg, at jeg vil være skruk til evig tid! Så der er nok ikke så meget at gøre på den front! hehe. Men jeg glæder mig altså også til flere september bebser Det er SÅ hyggeligt at følge med i!
Det er nok ca det samme jeg føler her
Længe leve gruppen
HeidiØ skriver: Ja, det er self osse lidt vigtigt.. hehe!
HeidiØ skriver: Ja, vi må se, har skam ikke travlt Hehe ej, det kan jeg godt forstå du sys er uretfærdigt!!
Vi hepper på dig, så skal han nok blive overtalt
Monica 6+6
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128