Hmm har en underlig fornemmelse :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2013

MortilElias2010

Rikkemor89 skriver:

Årh mange tak (:

Håber enderligt at der er noget (: 

Det er der ikke noget at sige til 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

Rikkemor89

MortilElias2010 skriver:

Det er der ikke noget at sige til 

Blev godt nok overrasket over at få af vide at cola light kan fremkalde en posativ test (: 

Anmeld

14. januar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Rikkemor89 skriver:

Tak Louise, men det jo bare det når jeg var ved lægen i sidste uge og jeg spurgte efter om det ikke kunne lade sig gøre mente hun ikke det var en løsning jeg måtte vente, men skal til læge onsdag og have lavet en undersøgelse som man ikke må få lavet hvis man er gravid, så der snakker jeg med min læge om det for jeg er ved og blive sindsyg (: 

Men via en blodprøve kan du jo få ro i sindet igen..
Jeg fik taget en blodprøve nov. '11 pga jeg havde kørt mig helt op over troen på at jeg var gravid- men ikke ønskede det..
Og synes ligesom at det er pænt underligt hvis du ikke er gravid, men kan lave en pos. test. For i min overbevisning , ja, så kan man kun det hvis man ér gravid. Og så kan den blive pos. fra man tisser på den, til et par dage efter...

Anmeld

14. januar 2013

Rikkemor89

LouiseVous skriver:

Men via en blodprøve kan du jo få ro i sindet igen..
Jeg fik taget en blodprøve nov. '11 pga jeg havde kørt mig helt op over troen på at jeg var gravid- men ikke ønskede det..
Og synes ligesom at det er pænt underligt hvis du ikke er gravid, men kan lave en pos. test. For i min overbevisning , ja, så kan man kun det hvis man ér gravid. Og så kan den blive pos. fra man tisser på den, til et par dage efter...

Men man kan vel ikke regne med en test hvis den har lagt mere end i 5 minutter kan man ?

Ja jeg snakker med lægen onsdag (: 

Ja det nemlig også det jeg synes ville være underligt hvis jeg kan lave en posativ test, men at der ikke er noget alligevel..

Anmeld

15. januar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Rikkemor89 skriver:

Men man kan vel ikke regne med en test hvis den har lagt mere end i 5 minutter kan man ?

Ja jeg snakker med lægen onsdag (: 

Ja det nemlig også det jeg synes ville være underligt hvis jeg kan lave en posativ test, men at der ikke er noget alligevel..

De kloge siger man ikk kan stole på en test efter et hvis antal min. men teststregen kan jo ikk bare komme hvis der ikk er hcg.
Min blev først pos. efter 2 dage og jeg er nu beriget med en pige på snart 4. Og jeg har ALDRIG test pos. siden. Selvom jeg har en test liggende 2-3 dage fremme for at være helt sikker...

Anmeld

17. januar 2013

Rikkemor89

LouiseVous skriver:

De kloge siger man ikk kan stole på en test efter et hvis antal min. men teststregen kan jo ikk bare komme hvis der ikk er hcg.
Min blev først pos. efter 2 dage og jeg er nu beriget med en pige på snart 4. Og jeg har ALDRIG test pos. siden. Selvom jeg har en test liggende 2-3 dage fremme for at være helt sikker...

Okay tak (: 

Nu var jeg ved lægen igår og han sagde at når jeg ikke kunne teste pos efterfølgene skulle jeg ikke regne med der var noget..

Anmeld

17. januar 2013

4xGreve

Rikkemor89 skriver:

Okay tak (: 

Nu var jeg ved lægen igår og han sagde at når jeg ikke kunne teste pos efterfølgene skulle jeg ikke regne med der var noget..

Vil de ikke prøve at tag en blodprøve på dig??

jeg testet 8 gangevderhjemme og alle gangene viste den negativ men sørme så om jeg ikke var gravid og jeg har idag en lille pige på 4 1/2 tros en masse negative tester!

Anmeld

17. januar 2013

Rikkemor89

4xGreve skriver:

Vil de ikke prøve at tag en blodprøve på dig??

jeg testet 8 gangevderhjemme og alle gangene viste den negativ men sørme så om jeg ikke var gravid og jeg har idag en lille pige på 4 1/2 tros en masse negative tester!

Nej for han sagde at jeg havde testet så tidligt at 9 ud af 10 gange bliver det ikke til mere end man bare går over tid 14 dage ca.. 

Men skal til læge i morgen så tager en urin prøve med og hvis den er negativ så siger jeg til ham at jeg vil have taget en blodprøve for det kan ikke passe :/ 

Anmeld

19. januar 2013

4xGreve

Rikkemor89 skriver:

Nej for han sagde at jeg havde testet så tidligt at 9 ud af 10 gange bliver det ikke til mere end man bare går over tid 14 dage ca.. 

Men skal til læge i morgen så tager en urin prøve med og hvis den er negativ så siger jeg til ham at jeg vil have taget en blodprøve for det kan ikke passe :/ 

lyder fornuftigt... held og lykke  finger

og håber self. på en opdate

Anmeld

20. januar 2013

Rikkemor89

4xGreve skriver:

lyder fornuftigt... held og lykke  finger

og håber self. på en opdate

Der var ikke en baby på vej :/ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.