Hmm har en underlig fornemmelse :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2013

Rikkemor89

Dinsen skriver:

Håber den er der, glæder mig til en forhåbenlig positiv opdate.. 

Næste gang jeg tager en hvor jeg har sovet godt om natten og hvor jeg ikke har gået og tisset hele tiden, så skal jeg nok skrive hvad den viser..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

Dinsen

Rikkemor89 skriver:

Næste gang jeg tager en hvor jeg har sovet godt om natten og hvor jeg ikke har gået og tisset hele tiden, så skal jeg nok skrive hvad den viser..

Anmeld

11. januar 2013

tarkoflen

Rikkemor89 skriver:

Fordi sidste gang jeg havde en test med to streger der var der ingen ting alligevel :/ 

Og når man så gerne vil og man så finder ud af at den var falsk posativ så bliver man sku ked af det og så tør man ikke håbe (:

Åhh nej det er også hårdt

Hvordan kunne den vise falsk positiv? Fordi du meget kortvarigt havde været gravid eller hvordan?

Håber på det bedste

Anmeld

11. januar 2013

Moma

Jeg håber da, at vi kan sige TILLYKKE! Tror du ikke, det er fordi du har gået og tænkt så meget, at du er bange for, at den ikke er "rigtig"? For jeg tænker, at med en positiv test OG kvalme, at så burde den være rigtig nok.

Anmeld

13. januar 2013

Rikkemor89

Moma skriver:

Jeg håber da, at vi kan sige TILLYKKE! Tror du ikke, det er fordi du har gået og tænkt så meget, at du er bange for, at den ikke er "rigtig"? For jeg tænker, at med en positiv test OG kvalme, at så burde den være rigtig nok.

Jo det tænker jeg (: 

Anmeld

13. januar 2013

Rikkemor89

tarkoflen skriver:

Åhh nej det er også hårdt

Hvordan kunne den vise falsk positiv? Fordi du meget kortvarigt havde været gravid eller hvordan?

Håber på det bedste

Ja jeg ved det desværre ikke :/ 

Anmeld

13. januar 2013

Rikkemor89

Kan i se det samme som os ? 

Vi håber sådan på det :i

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. januar 2013

AMM00

Rikkemor89 skriver:

Kan i se det samme som os ? 

Vi håber sådan på det :i

Tror på den er der, for kan godt se to streger.

Anmeld

13. januar 2013

Rikkemor89

Maro00 skriver:

Tror på den er der, for kan godt se to streger.

Håber virkelig, men har kun kunne teste hvor efterfølgene hvor der næsten ikke har vært to streger, men det nok osse fordi min urin ikke har vært i blæren så længe :/ 

Anmeld

13. januar 2013

AMM00

Rikkemor89 skriver:

Håber virkelig, men har kun kunne teste hvor efterfølgene hvor der næsten ikke har vært to streger, men det nok osse fordi min urin ikke har vært i blæren så længe :/ 

Har du prøvet at tage testen om morgenen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.