Hmm har en underlig fornemmelse :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.052 visninger
54 svar
0 synes godt om
10. januar 2013

Rikkemor89

Hej jeg har ikke for så lang tid siden skrevet om hvor svært jeg synes det var med ikke selv og kunne bestemme hvor den næste kom, men jeg har gået med kvalme siden den 1 Januar og her i dag tænkte jeg, nej det kan ikke passe det bare er kvalme uden der kommer noget sygdom i så mange dage, så tog jeg en test og der kom to streger, men har bare en fornemmelse i maven om at den er falsk :/ 

Og kan bare ikke sove for mine tanker de køre rundt i hovedet på mig lige nu :/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

Babydrøm

Rikkemor89 skriver:

Hej jeg har ikke for så lang tid siden skrevet om hvor svært jeg synes det var med ikke selv og kunne bestemme hvor den næste kom, men jeg har gået med kvalme siden den 1 Januar og her i dag tænkte jeg, nej det kan ikke passe det bare er kvalme uden der kommer noget sygdom i så mange dage, så tog jeg en test og der kom to streger, men har bare en fornemmelse i maven om at den er falsk :/ 

Ville bare lige sende dig en kæmpe   For at den er positiv, hvis det er det I ønsker  

Anmeld

10. januar 2013

Rikkemor89

AnnL skriver:

Ville bare lige sende dig en kæmpe   For at den er positiv, hvis det er det I ønsker  

Det er det vi ønsker af hele vores hjerte, men tager en ny i morgen tidlig så må vi se der (: 

Og mange tak skal du have (:

Anmeld

10. januar 2013

Babydrøm

Rikkemor89 skriver:

Det er det vi ønsker af hele vores hjerte, men tager en ny i morgen tidlig så må vi se der (: 

Og mange tak skal du have (:

Okay, så er det jo fantastisk hvis den er der!!  Alt hvad jeg kan  

Anmeld

10. januar 2013

Rikkemor89

AnnL skriver:

Okay, så er det jo fantastisk hvis den er der!!  Alt hvad jeg kan  

Mange tak (: 

Anmeld

10. januar 2013

Stivdie

Rikkemor89 skriver:

Jeg vil også gerne for dig! Lad endelig vide, hvordan det gik.
Hvor længe har I prøvet?

Anmeld

10. januar 2013

Dinsen

Håber den er der, glæder mig til en forhåbenlig positiv opdate.. 

Anmeld

10. januar 2013

tarkoflen

Jeg alt hvad jeg kan for, at den er positiv, må jeg spørge, hvorfor du ikke tror på, at den kan være positiv?

Anmeld

10. januar 2013

Rikkemor89

Stivdie skriver:

Jeg vil også gerne for dig! Lad endelig vide, hvordan det gik.
Hvor længe har I prøvet?

Vi har prøvet siden August 2011 :/ 

Anmeld

10. januar 2013

Rikkemor89

tarkoflen skriver:

Jeg alt hvad jeg kan for, at den er positiv, må jeg spørge, hvorfor du ikke tror på, at den kan være positiv?

Fordi sidste gang jeg havde en test med to streger der var der ingen ting alligevel :/ 

Og når man så gerne vil og man så finder ud af at den var falsk posativ så bliver man sku ked af det og så tør man ikke håbe (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.