Det "umulige" skete os her....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2013

Doffie

Hold kæft en EGOISTISK klovn! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

jydeinden

man kan da ikke bare smutte som det passer en mærkelig adfærd

Anmeld

8. januar 2013

Bshizzle

Jeg ville ikke ha noget til overs for sådan en mand!! 

Tænk at skride fra det hele og ikke tænke på hans børn (kunne forstå den lille var syg?)..

Jeg havde simpelhen bedt ham om at købe en større taske til Onsdag så ALLE hans ting kunne være i den!! 

Anmeld

8. januar 2013

banana3

Stakkels børn! Kan den store godt forstå at far liiiige er taget på "ferie" uden at sige det til mor??

Anmeld

8. januar 2013

Ditte-3

du får lige et

og så min første tanke var om han ville planlække noget til dig en overaskelse eller noget, men da han så skriver kommer onsdag er min tanker nok meget lig de andre om han er med en anden eller hvad F..... han tinker på helt ærlig .

har vert i sådan et forhold og ved selv at det siste man skal gøre er at tilvgive det for så gør de det igen og igen.

håber for dig at det ik er så slemt som vi alle tror og der er en god forklaring på tingene enu et  her fra.

Anmeld

8. januar 2013

bøllen

Ej hvad pokker bilder han sig ind . Havde det været min mand , tror jeg låsen var skiftet når han kom hjem. Kan ikke sikke med sikkerhed, men min første tanke.

man kan da ikke bare skride på den måde, et er man ikke vil mere. Men det mindste man kan køre er da og spille med åbne kort

Til dig... 

Anmeld

8. januar 2013

Dinsen

Et stort kram til dig...

har helt ondt i maven på dine vegne... 

Anmeld

8. januar 2013

Isaac's mor

Havde det været min kæreste havde han fået verdens største skideballe, jesus.... Sikke dog en egotripper, håber han har dårlig smag i munden når han kommer hjem på et tidspunkt... Og lad ham nu endelig ikk slippe! Det kan man sgu ikke tillade sig, dybt respektløst overfor sin familie...

Anmeld

8. januar 2013

Bassemor<3

hold da op !!!! Jeg havde tænkt alt muligt ! Både depression, druk, utroskab osv. og jeg havde kun ladet komme ind når han kom hjem for at give ham en chance for at komme med en GOD undskyldning ! og den skulle satme være god før jeg godtog den !!

Øv stort kram !

Anmeld

8. januar 2013

JS<3

Hm, syntes godt nok alle ser negativt på det hele /: - det er det måske også?

Men i din situaiton havde jeg nok valgt at se det fra begge sidder, jeg siger ikke at det er fair det han har gjort. Jeg tror bare ikke du har brug for at vide hvad alle andre havde gjort, jeg tror mere du har brug for at vide hvorfor han er smuttet. Det behøver nødvendigvis ikke være utroskab eller for at sårer dig og jers familie (selvom det selvfølgelig gør). Hvad hvis han bare har fået nok? At arbejdet presser for meget på, og at på hjemmefronten er der fuldstændig uoverskueligt med en lille syg en, der har virkelig være mange grunde /: 

Jeg lægger ikke hånden over ham, for kender hverken ham eller dig. Jeg havde måske bare valgt at prøve at se det fra hans side af også, både for ungernes og din egen skyld.

Rigtig god bedring til den lille, og krydser alt hvad jeg ejer og har for at det snart bliver bedre for jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.