Opkøbe indbo fra dødsbo??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Fenja09 skriver:

Må jeg spørge hvem det er du kender som efterlader sig et dødsbo? Troede nemlig du ville opkøbe et - altså et tilfældigt bo.

Jeg synes det er fedt at give gamle ting nyt liv - sjælen er stadig i møblet, selvom det bliver renoveret eller fornyet efter vores tid.

Det er vores nabos. Vi var rigtig gode venner,selvom han var 84 år. Vi har kendt ham i 6 år, og thea kaldte ham resave bedstefar, så det er lidt mærkeligt. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Fenja09

StineW79 skriver:

Det er vores nabos. Vi var rigtig gode venner,selvom han var 84 år. Vi har kendt ham i 6 år, og thea kaldte ham resave bedstefar, så det er lidt mærkeligt. Vh stine

Ja, det kan jeg da godt forstå, men hvis i har muligheden for at finde lidt ting og gøre dem til jeres egne, så ville han sikkert sætte pris på det.

Anmeld

7. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Fenja09 skriver:

Ja, det kan jeg da godt forstå, men hvis i har muligheden for at finde lidt ting og gøre dem til jeres egne, så ville han sikkert sætte pris på det.

Ku være jeg sku se om jeg ku finde en lille ting, som jeg ku gemme til thea. Det ku være fint! Vh stine

Anmeld

7. januar 2013

morethanperfect

StineW79 skriver:

Det er vores nabo, som vi var rigtig gode venner med, på trods af at han var 84 år. Hvis det sku være tror jeg nærmer han ville syntes det var rart at det var os, og ik helt fremmede der sku kigge i hans ting. 

Der er nok ik rigtig noget af værdi, men ville bare syntes det var mærkeligt med fremmede i hans ting. Vh stine

Det forstår jeg også godt så 

Anmeld

8. januar 2013

Dinna88

StineW79 skriver:

Hé Hé jeg havde nok ik lige forestillet mig at han havde sex. Jeg ser ham jo bare for mig som en gammel mand på 84, som vi var gode venner med. 

Puha nu ka jeg ik lige få billedet ud af hovedet Billede ud af mit hovede!! Vh stine

hahahaha, UNDSKYLD!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.