20-25-årige - hvor længe var I om det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

mommy1991

De af jer, der er blevet gravide i en alder af 20-25 år, hvor længe var I om at blive gravide? Havde I taget hormonprævention (f.eks. p-piller) lige op til graviditeten? Var det første graviditet?

Jeg er 21 år. Jeg stoppede på p-piller den 20/10 2012 og havde en positiv graviditetstest den 23/11 2012 Så det gik hurtigt!  Og det er min 1. graviditet!

Held og lykke med det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

2babygirls

Kitkat92 skriver:

De af jer, der er blevet gravide i en alder af 20-25 år, hvor længe var I om at blive gravide? Havde I taget hormonprævention (f.eks. p-piller) lige op til graviditeten? Var det første graviditet?

Ca 4 mdr. Havde taget p-pillen i ca 10 år

Anmeld

7. januar 2013

Muffinmus

Jeg var 23 da jeg smed pillerne, blev gravid efter 14 mdr, mistede det i en Ma og stod først 2 år efter med endnu en positiv test, min søn...så første barn.

Anmeld

7. januar 2013

LBK

Kitkat92 skriver:

Blev gravid første gang begge gange, eller anden gang. Det er jo ikke lige til at sige.. og havde ikke taget p-piller eller noget andet inden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.