20-25-årige - hvor længe var I om det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.160 visninger
23 svar
0 synes godt om
7. januar 2013

Papillon

De af jer, der er blevet gravide i en alder af 20-25 år, hvor længe var I om at blive gravide? Havde I taget hormonprævention (f.eks. p-piller) lige op til graviditeten? Var det første graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

raca

3 år men det var ikke pga hormonerne, men forde vi skulle havde hjælp.

Anmeld

7. januar 2013

pernie89

Fra jeg stoppede på p-piller til jeg blev gravid tog det 4 måneder.

Det er første graviditet

Anmeld

7. januar 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

et år efter jeg smed p-pillerne lykkes det os var 22 da jeg blev gravid

Anmeld

7. januar 2013

simone_jacobsen

Kitkat92 skriver:

De af jer, der er blevet gravide i en alder af 20-25 år, hvor længe var I om at blive gravide? Havde I taget hormonprævention (f.eks. p-piller) lige op til graviditeten? Var det første graviditet?

Jeg havde taget p-piller i mere end 10 år, er samtidig PCO ramt, og her tog det 6 måneder fra p-pillerne var droppet, til jeg stod med en positiv test.

Men det er jo såå forskelligt fra person til person, så du kan desværre ikke sammenligne din egen situation med andres..

Anmeld

7. januar 2013

Miss Church

Kitkat92 skriver:

Jeg stoppede på p-pillerne i januar. 

Vi startede PB i slut maj og i juli stod jeg med en positiv test  

Held og lykke til jer! 

Anmeld

7. januar 2013

AnnaK89

1 måned
Jeg er 23 og det var barn nr. 2

Anmeld

7. januar 2013

B&J

jeg var 22 da jeg blev gravid og jeg havde været på p-piller i 8år på det tidspunkt jeg stoppede så med dem havde en uregl messig mens. i 3mdr også blev jeg gravid vi stod dog også sådan her vi troede ikke det kunne gå så stærkt

Anmeld

7. januar 2013

Elin_Maria

Fik min spiral fjernet 30. Juni og stod med en positiv graviditetstest d. 4. September.

Anmeld

7. januar 2013

dola

Kitkat92 skriver:

Hmm jeg smed P-pillerne 6 måneder før jeg blev gravid, var 26 og var så 27 dajeg blev gravid....
MEN vi brugte altså komdom indtil det en sommerdag sprang og så blev jeg gravid ved hole in one!!

Havde læst et sted at man kunne blive imun overfor mandens sæd...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.