20-25-årige - hvor længe var I om det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

Doffie

et par måneder. brugte ingenting. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

miig1989

Kitkat92 skriver:

De af jer, der er blevet gravide i en alder af 20-25 år, hvor længe var I om at blive gravide? Havde I taget hormonprævention (f.eks. p-piller) lige op til graviditeten? Var det første graviditet?

Det tog os 2 måneder, så var jeg gravid og det ee min første graviditet

Anmeld

7. januar 2013

lilledittemor

Kitkat92 skriver:

De af jer, der er blevet gravide i en alder af 20-25 år, hvor længe var I om at blive gravide? Havde I taget hormonprævention (f.eks. p-piller) lige op til graviditeten? Var det første graviditet?

1. gang havde jeg spiral - fra jeg fik den fjernet, til jeg blev gravid gik under en måned. Det var første forsøg.

2. gang var jeg ikke på prævention. Så det var også i første forsøg

Anmeld

7. januar 2013

Babydreams

Jeg havde taget p-piller i 7 år, jeg var 20 da jeg stod med en positiv test!
jeg stoppede med pillerne, og så ikke skyggen af min mens i 1 år, efter det første år, fik jeg min mens en gang, også blev jeg gravid!

Anmeld

7. januar 2013

helle85

Kitkat92 skriver:

jeg blev gravid ½ år efter jeg stoppede med p-piller. men fik en spontan abort, også gik der ca ½ år til før jeg blev gravid med lucas og da jeg fik ham var jeg 21 år

Anmeld

7. januar 2013

Papillon

Mange tak for svar

Har lidt haft en forventning om, at forbi man er så ung, så ville det bare gå super nemt og hurtigt. Derfor er jeg glad for at høre, at det er helt normalt at måtte forsøge både et halvt og et helt år - og endda længere for nogen. Selvom ventetiden er træls, når nu man har taget en beslutning og glæder sig  

Anmeld

7. januar 2013

Papillon

simone_jacobsen skriver:

Men det er jo såå forskelligt fra person til person, så du kan desværre ikke sammenligne din egen situation med andres..

Du har fuldstændig ret Men det er stadig rart at høre fra kvinder, der har været der, hvordan deres situation var, så man kan danne sig, omend ikke en præcis forudsigelse, men en forventning til tidshorisonten. 

Anmeld

7. januar 2013

Frøken J.

Kitkat92 skriver:

1. barn efter p-piller: gravid i 2. cyklus
2. barn ikke p-piller: gravid på 14 dage

Anmeld

7. januar 2013

Solstrålebørn

Kitkat92 skriver:

Første gang tog det ingen tid... Var på p-piller inden vi begyndte.. 

Anden gang, var jeg også på p-piller inden vi begyndte og det tog næsten 1 år om at blive gravid... 

Anmeld

7. januar 2013

Christina :-)

1 gang 16 ja 3 uger

2 gang 20 også 3 uger :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.