Nadia&Daniel skriver:
Jeg er vokset op med en mor som har arbejdet på skønhedsklinik og det har selvfølgelig betydet at der ALTID var renseprodukter i hjemmet.
Da jeg så flyttede hjemmefra, "glemte" jeg desværre det at rense regelmæssiget af. Men nu er jeg i gang igen. Har nemlig fået et job som kræver makeup hver dag - så huden skal selvfølgelig passe. Og derfor min nysgerrighed om dette emne.
Jeg har for det meste make up på, men hvis jeg fx bare har en slappe-af-derhjemme-dag, så er det ikke altid jeg gider stå og gøre mig lækker
Men for det meste, så er det det samme jeg før hver morgen og aften, både mht. make-up og at rense huden..
Jeg bruger ikke nogen særlige renseprodukter, men egentlig for det meste lunkent vand og evt. sæbe (medmindre jeg har meget foundation el.lign. på) Jeg tager lidt vand i ansigtet om morgenen, og smører creme på, inden jeg tager make-up på. Om aftenen renser jeg min øjenmake-up af med L'Oreal's Eye-Make-up Remover (den med det blå væske i) Den er jeg fan af... og ellers skylder jeg bare mit ansigt med lunkent vand og tørre det godt....
Jeg har aldrig problemer med min hud, heldigvis 
Anmeld