Nadia&Daniel skriver:
Jeg er vokset op med en mor som har arbejdet på skønhedsklinik og det har selvfølgelig betydet at der ALTID var renseprodukter i hjemmet.
Da jeg så flyttede hjemmefra, "glemte" jeg desværre det at rense regelmæssiget af. Men nu er jeg i gang igen. Har nemlig fået et job som kræver makeup hver dag - så huden skal selvfølgelig passe. Og derfor min nysgerrighed om dette emne.
Jeg har stemt hver morgen og aften. Så ja det gør jeg.
Det er en daglig rytme og vane. Føler mig beskidt, hvis jeg ikke får det gjort.
Bruger dog 3i1 rensevand. Har prøvet Matas' egen, Plaisir, Biotherm og bruger pt Lancome. Status: Der er ingen forskel på resultaterne af disse produkter på min hud, så jeg går klart over til Matas' egen, når min nuværende Lancome er brugt. (godt med erfaringer
)
Skifter lidt med mine cremer, men bruger 1 færdig, før jeg starter på en ny. Bruger Lancome Hydra Zen lige nu. Fik dem i julegave, men vil over til Plaisir 24H bagefter (Billigere og udemærket cremer ift pris)
Bruger dagligt Loreal's mineral pudderfaundation og lipgloss.
Til natten tager jeg det hele af med 3i1 rensevand. Bruger Lancome serum og Hydra Zen natcreme.
Og sådan gør jeg hver eneste dag og jeg elsker det 
2 gange om ugen bruger jeg ansigtsscrub og bodyscrub fra Plisir af.
Synes ikke det tager tid ell er en sur pligt. Det er ren kvalitetstid og super femi-pleje af mig selv 
Anmeld