Renser du af??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

Moar2011

Dinna88 skriver:

hver morgen, hver aften. Specielle renseprodukter, altid den samme creme, foundation og pudder. 

hvad bruger du? synes tit keh får finger i nået der giver knubber og bumser og fedtet hud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Victoria2013

Hvis jeg har brugt make-up, så renser jeg om aftenen. Gør det altid før jeg går i seng, selv hvis jeg har været til fest og er kommet sent hjem. Bryder mig bare ikke om at sove med make-up og mascara, syntes nærmest øjnene "klistrer sammen" når man vågner så. Så hellere rense huden med det samme

Jeg er begyndt at bruge Matas Natur serien til formålet, da det er uden parfume og parabener

Anmeld

7. januar 2013

Nadia&Daniel

raca skriver:

jeg er alergisk over for ca alle pleje produkter så kun vand og mild sæbe her intet andet..

dvs jeg vil ikke smøre mig med parabener, jeg kan ikke tåle konserveringss middel og parafume.

jeg ville ikke kunne varetage et job hvor makeup var et must. håber heller aldrig jeg kommer ud for at nogle skal bestemme over hvad og hvor meget skrammel jeg skal belate min hud med.

Nu er der jo forskel på makeup

Anmeld

7. januar 2013

CaWi

Jeg renser af om aftenen inden jeg går i seng, hvis jeg har make-up på. Det har jeg så måske to-tre gange om måneden.
Nu arbejder jeg så i stald, så der behøver jeg jo ik at se godt ud. Men når jeg har gået på skole, så kom der altis streg og mascara på

Anmeld

7. januar 2013

raca

Nadia&Daniel skriver:

Nu er der jo forskel på makeup

ja.. men har endnu ikke mødt noget jeg kan tåle.. ergo er der noget skrammel i som min hud reagere på, og det den ikke reagere på eks parabener vil jeg ikke bruge.

men nu reagere jeg også på ekstemt meget, af det der er i plejeprodukter.. 

alle naturlige og natur identiske stoffer skal jeg være varsom med for der er så mange af dem jeg ikke tåler..

alt parafume.

alle bezo forbindelser skal jeg være varsom med da der er en del afdem jeg regare på.

alle æteriske olier.

og parabener vil jeg som udgangs punkt ikke bruge, dog kan dette være nødvendig i sjældne tilfælde eks ved solcrem.

så de produkter ligegyldigt hvor rene og fine du skulle være i smøre jeres hud daglig med ville i løbet af ca 24 timer give mig væskende blære, tør hud, røde kløende øjen, og i værste fald et astmaandfald.

Anmeld

7. januar 2013

Kloster

Nadia&Daniel skriver:

Jeg er vokset op med en mor som har arbejdet på skønhedsklinik og det har selvfølgelig betydet at der ALTID var renseprodukter i hjemmet.

Da jeg så flyttede hjemmefra, "glemte" jeg desværre det at rense regelmæssiget af. Men nu er jeg i gang igen. Har nemlig fået et job som kræver makeup hver dag - så huden skal selvfølgelig passe. Og derfor min nysgerrighed om dette emne.

Jeg har stemt hver morgen og aften. Så ja det gør jeg.

Det er en daglig rytme og vane. Føler mig beskidt, hvis jeg ikke får det gjort.

Bruger dog 3i1 rensevand. Har prøvet Matas' egen, Plaisir, Biotherm og bruger pt Lancome. Status: Der er ingen forskel på resultaterne af disse produkter på min hud, så jeg går klart over til Matas' egen, når min nuværende Lancome er brugt. (godt med erfaringer   )

Skifter lidt med mine cremer, men bruger 1 færdig, før jeg starter på en ny. Bruger Lancome Hydra Zen lige nu. Fik dem i julegave, men vil over til Plaisir 24H bagefter (Billigere og udemærket cremer ift pris)

Bruger dagligt Loreal's mineral pudderfaundation og lipgloss.

Til natten tager jeg det hele af med 3i1 rensevand. Bruger Lancome serum og Hydra Zen natcreme.

Og sådan gør jeg hver eneste dag og jeg elsker det

2 gange om ugen bruger jeg ansigtsscrub og bodyscrub fra Plisir af.

Synes ikke det tager tid ell er en sur pligt. Det er ren kvalitetstid og super femi-pleje af mig selv

Anmeld

7. januar 2013

Kloster

jeg er alergisk over for ca alle pleje produkter så kun vand og mild sæbe her intet andet..

dvs jeg vil ikke smøre mig med parabener, jeg kan ikke tåle konserveringss middel og parafume.

jeg ville ikke kunne varetage et job hvor makeup var et must. håber heller aldrig jeg kommer ud for at nogle skal bestemme over hvad og hvor meget skrammel jeg skal belate min hud med.

Hold da op, du fik sat punktum for din mening der

Jamen både Neutral, Derma og Apoteket har faktisk nogle meget gode produkter. Alle uden konsiveringsmidler, parfume og parabener.

Men man skal også have lyst til at ville pleje sin hud og prioritere det. Ikke alle gider det og er måske ligeglade. Og det er jo heldigvis hver sin lyst og smag.

Men til dem der virkelig vil, ja så er der altså også råd for det

Anmeld

7. januar 2013

Kloster

raca skriver:

og parabener vil jeg som udgangs punkt ikke bruge, dog kan dette være nødvendig i sjældne tilfælde eks ved solcrem.

så de produkter ligegyldigt hvor rene og fine du skulle være i smøre jeres hud daglig med ville i løbet af ca 24 timer give mig væskende blære, tør hud, røde kløende øjen, og i værste fald et astmaandfald.

Må lige sige, at der også findes solcremer uden parfume, parabener og konseveringsmidler - fx Derma og Matas' egen.

Det må klart være forfærdeligt at have den slags allergi, som du beskriver... Puhha....

Anmeld

7. januar 2013

raca

Hold da op, du fik sat punktum for din mening der

Jamen både Neutral, Derma og Apoteket har faktisk nogle meget gode produkter. Alle uden konsiveringsmidler, parfume og parabener.

Men man skal også have lyst til at ville pleje sin hud og prioritere det. Ikke alle gider det og er måske ligeglade. Og det er jo heldigvis hver sin lyst og smag.

Men til dem der virkelig vil, ja så er der altså også råd for det

altså jeg ville da gerne pleje min hud.. og gør det også.

har prøvet neutral, derma og apotekst, der er bezo forbindelse i dem alle.  pt er der 1 crem der intilvidre er sluppen gennem nåleøjet..  og ellers naturlige olier ala mandel olie ol.

og jeg er blevet ektrem opmærksom på hvilke belastning forkerte cremer, parafume, farvestoffer osv er for vores kroppe, jeg reagere på det, men forde i ikke reagere gør det ikke eks parafume sundt, mascare og ligende produkter gør imo heller ikke noget godt for huden. andet end balaster den. særligt hvis man sover med det. så derfor undgår jeg det, og jeg mener ikke en medarbejder kan kræve at man bruger noget der måske i sidste ende skader ens hud.  også den feminiskedel.. ville en arbedsplads kræve at mænde var sminkede..

self skal man være velsorinet og velplejet, men der er meget forskel på at sminke sig og det og være velplejet og velsorineret.

det kræver faktsik høj hygieje at man ikke kan tåle alle disse ting, jeg vil aldrig kunne kamuflere bare lidt kropslungt på en velduftende deo,

Anmeld

7. januar 2013

Pige2009

Nadia&Daniel skriver:

Jeg er vokset op med en mor som har arbejdet på skønhedsklinik og det har selvfølgelig betydet at der ALTID var renseprodukter i hjemmet.

Da jeg så flyttede hjemmefra, "glemte" jeg desværre det at rense regelmæssiget af. Men nu er jeg i gang igen. Har nemlig fået et job som kræver makeup hver dag - så huden skal selvfølgelig passe. Og derfor min nysgerrighed om dette emne.

Hvilket job er det? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.