Renser du af??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Renser du af??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.547 visninger
23 svar
0 synes godt om
6. januar 2013

Nadia&Daniel

Jeg er vokset op med en mor som har arbejdet på skønhedsklinik og det har selvfølgelig betydet at der ALTID var renseprodukter i hjemmet.

Da jeg så flyttede hjemmefra, "glemte" jeg desværre det at rense regelmæssiget af. Men nu er jeg i gang igen. Har nemlig fået et job som kræver makeup hver dag - så huden skal selvfølgelig passe. Og derfor min nysgerrighed om dette emne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

Dinna88

hver morgen, hver aften. Specielle renseprodukter, altid den samme creme, foundation og pudder. 

Anmeld

6. januar 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Har stemt nej - har aldrig gjort det af den simple grund, at jeg næsten ikke bruger noget makeup. Dvs måske få gange om måneden..

Anmeld

6. januar 2013

Nadia&Daniel

Dinna88 skriver:

hver morgen, hver aften. Specielle renseprodukter, altid den samme creme, foundation og pudder. 

Samme her

Anmeld

6. januar 2013

An&Jo

jeg har stemt blankt, for manglede lidt den mulighed der heddder at jeg gør det engang imellem..

Jeg bruger make up hver eneste dag næsten, men oftest er jeg bare for træt til at rense huden om aftenen og morgenen kan jeg godt have for travlt..

Jeg har diverse renseprodukter, og bruger ovenikøbet mange penge på de rigtige produkter som passer til lige præcis min hud, men oftest når jeg ikke at bruge det hele før de bliver for gamle..

Det er SÅ dårligt af mig, og skal vidst til at tænke noget mere over det..

Anmeld

6. januar 2013

AnneBJ

Når jeg har haft makeup på gør jeg, men det sker yderst sjældent

Anmeld

7. januar 2013

MorDk

Kun vist jeg har aften makeup på aften før, og skal have makeup på igen næste morgen (og ikke har gjort det aften før)

Er virkelig doven hvad det angår (øvøv)

Anmeld

7. januar 2013

M (:

Nadia&Daniel skriver:

Jeg er vokset op med en mor som har arbejdet på skønhedsklinik og det har selvfølgelig betydet at der ALTID var renseprodukter i hjemmet.

Da jeg så flyttede hjemmefra, "glemte" jeg desværre det at rense regelmæssiget af. Men nu er jeg i gang igen. Har nemlig fået et job som kræver makeup hver dag - så huden skal selvfølgelig passe. Og derfor min nysgerrighed om dette emne.

Nej, jeg renser ikke af som sådan, men vasker make up-rester af, når jeg går i bad om morgenen (:

Anmeld

7. januar 2013

Savannah

Morgen og aften. Har rigtig træls, fedtet hud så er nød til det. Ofte er jeg for træt til æg bruge andet end skintonic om aftenen. Men det er bedre end ingenting. Kan se det på min hud hvis jeg glemmer det :-)

Anmeld

7. januar 2013

raca

jeg er alergisk over for ca alle pleje produkter så kun vand og mild sæbe her intet andet..

dvs jeg vil ikke smøre mig med parabener, jeg kan ikke tåle konserveringss middel og parafume.

jeg ville ikke kunne varetage et job hvor makeup var et must. håber heller aldrig jeg kommer ud for at nogle skal bestemme over hvad og hvor meget skrammel jeg skal belate min hud med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.