Ivf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2013

tarkoflen

stinejensen_600@jubii.dk skriver:

mange tak...  det er nogle utrolig søde piger herinde og det er dejligt kunne dele erfaringer og bekymringer med nogle der har gennemgået det eller er igang med det  hvordan kan det være i kun fik 1 ivf forsøg og så ellers sprang videre til icsi ?  dejligt og stort tillykke med graviditeten dejligt at der findes hjælp idag  ved du kønnet ? 

Efter første IVF var der ingen æg, der havde delt sig godt nok til at de kunne blive til noget. Jeg fik kun taget 4 æg ud og to blev fejlbefrugtet, så de er blevet brugt til forskning og to havde ikke delt sig. De mente at chancerne ville være noget bedre med ICSI, fordi de jo der vælger hvilke celler der skal sættes sammen med ægget... Og det gav pote om det var fordi der var dobbelt så mange æg eller fordi de brugte ICSI er ikke til at sige, men ingen blev fejlbefrugtet, og det var den helt store årsag til at de skiftede kurs

Som skanningssygeplejersken sagde, så var der to streger, der indikerede det var en pige, så det regner vi med er rigtigt

Ja det er dejligt når der også kommer nogle succes historier herinde, så får man lidt håb, det gjorde jeg i hvert fald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

Nessie

stinejensen_600@jubii.dk skriver:

det har da været en psykisk hård omgang for jer...  så skal det bare gennemføres denne gang  nej fik af vide vi skulle starte uden næsespray så bare direkte i hormon beh, ved egentlig ik hvorfor ? hvorfor ska man nedreguleres med næsespray ? glemte helt at spørge om de ting fordi vi fik et helt chok over min kærestes sædkvalitet... vi troede jo det kun var mig den var gal med.... men fertilites beh er bare en stor ventetid og bekymring  

Det har været rigtig, rigtig hårdt, og også derfor vi har lidt svært ved at glæde os 100 % lige nu.

Hmm, ved ikke hvorfor du ikke skal i nedregulering. HVilke hormoner skal du have, ved du det?

Jeg har kun været i lang protokol, og ved ikke hvordan det foregår i kort, men der springer de måske nedreguleringen over?

Ja, der er hele tiden noget at vente på og bekymre sig over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.