Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Isabella_mor skriver: du kan hænge en rumdeler på væggen f.x. der kan man få forskellige slags, der er rummene lige præcis i den størrelse hvor der kan stå LP'er.. det er den perfekte størrelse
du kan hænge en rumdeler på væggen f.x. der kan man få forskellige slags, der er rummene lige præcis i den størrelse hvor der kan stå LP'er.. det er den perfekte størrelse
ja... men nu bor vi 2 mennesker og 1 baby på 54 kvm. og væg pladsen er booket til anden opbevaring
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: ja... men nu bor vi 2 mennesker og 1 baby på 54 kvm. og væg pladsen er booket til anden opbevaring
måske et sofabord med opbevaring? det kommer jo an på hvor stor pladesamlingen er
nu har jeg jo ikke set jeres lejlighed..
Isabella_mor skriver: måske et sofabord med opbevaring? det kommer jo an på hvor stor pladesamlingen er nu har jeg jo ikke set jeres lejlighed..
hihi har sofabord med opbevaring men det kan være de skal der ned i stedet for noget andet hmmm.... den ide var ik ringe
Hvis de bare skal "gemmes" lidt væk, så kan man få de hersens skamler/puffs hvor der er et rum i. Der kunne de evt. være i?
Kay skriver: min mand har en bunke gamle plader... som betydder en del for ham... jeg har givet ham en pladespiller for at han kan høre dem... men hvordan opbevare man lige de her plader smartest??? nogle af jer der har gamle plader i huset der vil vise frem hvordan i opbevare dem... lige pt står de i plastik poser på gulvet og det er yders uholdbart... det skal lige siges at vi bor 2 voksne og 1 baby på 54 kvm. så det skal ik være noget der tager vildt meget plads... vi har ikke nogle reoler eller noget det lige kan være i...
min mand har en bunke gamle plader... som betydder en del for ham... jeg har givet ham en pladespiller for at han kan høre dem... men hvordan opbevare man lige de her plader smartest???
nogle af jer der har gamle plader i huset der vil vise frem hvordan i opbevare dem...
lige pt står de i plastik poser på gulvet og det er yders uholdbart...
det skal lige siges at vi bor 2 voksne og 1 baby på 54 kvm. så det skal ik være noget der tager vildt meget plads...
vi har ikke nogle reoler eller noget det lige kan være i...
Personligt er jeg helt vild med de her: http://u72.dk/sketchbook/pladekasse-pa-ben/ og http://u72.dk/m%C3%B8beldesign/vinyl-opbevaringsenhed-2/, men jeg ved ikke om det overhovedet er noget der er sat i produktion. Måske man kunne lave noget lignende selv, hvis man er lidt fiks ...
Eller hvad med en kasse, lidt som dem man står og bladrer i i forretningerne? Men det kommer jo selvfølgelig i høj grad an på om du har et sted den kan stå ...
torque skriver: Hvis de bare skal "gemmes" lidt væk, så kan man få de hersens skamler/puffs hvor der er et rum i. Der kunne de evt. være i?
sådan en har vi ik rigtig plads til
Pikku Myy skriver: Personligt er jeg helt vild med de her: http://u72.dk/sketchbook/pladekasse-pa-ben/ og http://u72.dk/m%C3%B8beldesign/vinyl-opbevaringsenhed-2/, men jeg ved ikke om det overhovedet er noget der er sat i produktion. Måske man kunne lave noget lignende selv, hvis man er lidt fiks ... Eller hvad med en kasse, lidt som dem man står og bladrer i i forretningerne? Men det kommer jo selvfølgelig i høj grad an på om du har et sted den kan stå ...
den der lille med ben var en god ide den ville jeg også kunne finde en plads til
Kay skriver: den der lille med ben var en god ide den ville jeg også kunne finde en plads til
Ja, men skulle da være et skarn hvis man ikke kunne få plads til sådan een Jeg synes simpelthen de er så fine
Pikku Myy skriver: Ja, men skulle da være et skarn hvis man ikke kunne få plads til sådan een Jeg synes simpelthen de er så fine
ja... har det perfekte sted til den
Kay skriver: har været forslået... men han er ik vild med ideen...
har været forslået... men han er ik vild med ideen...
Det var da ellers ideelt, da de er fra samme tid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128