gamle plader....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2013

Kay

Sally-Slingshot skriver:

Hehe, de fylder også godt til. Men altså, en hylde, kasse eller hvad i har plads til gør vel også jobbet.. de kan bare ikke stå i Billy reolerne, har dem selv :p

nej har prøvet det er nemlig den eneste reold agtige dims vi har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

Savannah

Kay skriver:

nej har prøvet det er nemlig den eneste reold agtige dims vi har

Synes også ideen med ølkasserne var god, de kan jo males i den farve man ønsker og evt hænges op på væggen :-) det tror jeg kunne være fedt.

Anmeld

6. januar 2013

Kay

Sally-Slingshot skriver:

Synes også ideen med ølkasserne var god, de kan jo males i den farve man ønsker og evt hænges op på væggen :-) det tror jeg kunne være fedt.

syntes jeg også... tror bare min mand er svær at få overbevist om det 

Anmeld

7. januar 2013

Savannah

Kay skriver:

syntes jeg også... tror bare min mand er svær at få overbevist om det 

Måske du kan finde nogle billeder på nettet af det, måske kan han overtales hvis han ser det i praksis.. og hvis han gerne vil have dem fremme ;-)

Anmeld

7. januar 2013

Kay

Sally-Slingshot skriver:

Måske du kan finde nogle billeder på nettet af det, måske kan han overtales hvis han ser det i praksis.. og hvis han gerne vil have dem fremme ;-)

ja måske det var en ide

Anmeld

8. januar 2013

Pige2009

Kay skriver:

den mulighed har vi ikke... så derfor leder jeg efter andre gode ideer

Hvad med at lade dem stå på gulvet så? 

Anmeld

8. januar 2013

Kay

Baagøe skriver:

Hvad med at lade dem stå på gulvet så? 

i en sønderrevet fakta pose  de står i veen lige meget hvor de står  og pisse svært når der skal støvsuges... for de er tunge at løfte

Anmeld

9. januar 2013

Pige2009

Kay skriver:

i en sønderrevet fakta pose  de står i veen lige meget hvor de står  og pisse svært når der skal støvsuges... for de er tunge at løfte

Jeg har lige fået et par gamle ølkasser i træ til nogle af Lauras bøger. Kunne det være en mulighed?

Anmeld

9. januar 2013

Isabella_mor

Kay skriver:

min mand har en bunke gamle plader... som betydder en del for ham... jeg har givet ham en pladespiller for at han kan høre dem... men hvordan opbevare man lige de her plader smartest???

nogle af jer der har gamle plader i huset der vil vise frem hvordan i opbevare dem...

lige pt står de i plastik poser på gulvet og det er yders uholdbart...

det skal lige siges at vi bor 2 voksne og 1 baby på 54 kvm. så det skal ik være noget der tager vildt meget plads...

vi har ikke nogle reoler eller noget det lige kan være i...

du kan hænge en rumdeler på væggen f.x. der kan man få forskellige slags, der er rummene lige præcis i den størrelse hvor der kan stå LP'er.. det er den perfekte størrelse

Anmeld

9. januar 2013

Kay

Baagøe skriver:

Jeg har lige fået et par gamle ølkasser i træ til nogle af Lauras bøger. Kunne det være en mulighed?

har været forslået... men han er ik vild med ideen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.