gamle plader....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.379 visninger
41 svar
0 synes godt om
6. januar 2013

Kay

min mand har en bunke gamle plader... som betydder en del for ham... jeg har givet ham en pladespiller for at han kan høre dem... men hvordan opbevare man lige de her plader smartest???

nogle af jer der har gamle plader i huset der vil vise frem hvordan i opbevare dem...

lige pt står de i plastik poser på gulvet og det er yders uholdbart...

det skal lige siges at vi bor 2 voksne og 1 baby på 54 kvm. så det skal ik være noget der tager vildt meget plads...

vi har ikke nogle reoler eller noget det lige kan være i...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

Miss Kat

Mine plader står i en reol. Er det ikke også den mest optimale løsning? Jeg tror ikke, de har godt af at ligge oven i hinanden, så en skuffe er nok ikke vejen frem, men ellers har rumdelere de perfekte mål. Ellers evt. retro mælkekasser eller sådan en kombineret kasse og skammel/fodstøtte, så de ikke står stationært op ad en væg? Kommer jo også an på, hvor mange LP'er han har.

Anmeld

6. januar 2013

Kay

Miss Kat skriver:

Mine plader står i en reol. Er det ikke også den mest optimale løsning? Jeg tror ikke, de har godt af at ligge oven i hinanden, så en skuffe er nok ikke vejen frem, men ellers har rumdelere de perfekte mål. Ellers evt. retro mælkekasser eller sådan en kombineret kasse og skammel/fodstøtte, så de ikke står stationært op ad en væg? Kommer jo også an på, hvor mange LP'er han har.

tror han har 30... og vi har ik lige en rumdeler eller reol og ej heller plads til en...

vi har noget hylde væg reol noget fra ikea der hedder billy og der kan de ik være i da de er for store til de rum...

Anmeld

6. januar 2013

Miss Kat

tror han har 30... og vi har ik lige en rumdeler eller reol og ej heller plads til en...

vi har noget hylde væg reol noget fra ikea der hedder billy og der kan de ik være i da de er for store til de rum...

Tjaeh. Du bad om råd og du fik de bedste, jeg havde. Giv endelig en opdatering i tråden, hvis I finder en løsning. Kunne være, I fandt en smart løsning, jeg også kunne bruge.

Anmeld

6. januar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg er vokset op med, at mine forældres plader står i deres cover - påen lang række efter hinanden i en reol.
Har ingen anelse om hvordan de ellers skal opbevares.. ?!?

Anmeld

6. januar 2013

Kay

tænkte en smart kasse eller et eller andet folk havde af idder... altså selvfølgelig stadig i deres cover

Anmeld

6. januar 2013

Kay

LouiseVous skriver:

Jeg er vokset op med, at mine forældres plader står i deres cover - påen lang række efter hinanden i en reol.
Har ingen anelse om hvordan de ellers skal opbevares.. ?!?

den besked jeg lige har skrevet var ment til dig... ved ik lige hvorfor jeg ik fik citeret

Anmeld

6. januar 2013

MyLove E

http://m.dba.dk/soeg/?soeg=gamle+%c3%b8lkasser

De er lidt dyre men prøv at se om der ikke er noget alligevel :-)
Det ser vildt godt ud med dem i sådan en.. :-)

Anmeld

6. januar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Kay skriver:

den besked jeg lige har skrevet var ment til dig... ved ik lige hvorfor jeg ik fik citeret

;-) hehe

Åh ja - en fiks kasse der lige passer i der str vil da egentlig være en meget fed idé

Anmeld

6. januar 2013

Kay

Tauf skriver:

http://m.dba.dk/soeg/?soeg=gamle+%c3%b8lkasser

De er lidt dyre men prøv at se om der ikke er noget alligevel :-)
Det ser vildt godt ud med dem i sådan en.. :-)

mener fakrisk min mor har flere af dem stående... men tror ik min kære mand sys de er så pæne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.