morethanperfect skriver:
Ja nu stiller jer spørgsmålet herinde ..
Oscar , er MEGET oppe og køre , HELE tiden ..
Han sidder aldrig stille og roligt og leger ..
Hvis han venter på mad , eller venter på noget , eller keder sig , står han med hænderne og bevæger fingrerne på et bord .. Ved ik om i forstår det ..
Han går ikke når han skal noget , han LØBER ALTID ..
Hvis han bare skal ind i stuen ude fra køkkenet løber han også .. Tror det er en uge siden jeg sidst så ham gå ...
Han er begyndt at stamme .. Ved ik om det har noget med det at gøre ..
Han kan HØJEST , sidde og spise aftensmad i sin stol i 10 min. så vil han ned .. Så kan han løbe frem og tilbage inde i stuen og komme og få lidt mad engang i mellem , for han er egentlig ikke mæt .. Men han kan bare ikke sidde stille .. Når han endelig sidder i sin stol , sidder han og sparker med benene , vrider sig i stolen , og banker med hænderne eller fingrerne som før er nævnt ..
Han sover uroligt om natten .. Kan høre i babyalarmen at han ligger og tumler rundt ..
Og han snakker RIGTIG meget , og rigtig hurtigt , nok også derfor han stammer det ved jeg ikke ..
Men jeg tænkte , skal jeg tage et smut forbi lægen med ham ?? Eller skal jeg bare lade det være ?? 
Jeg har en dreng med ADHD. Han er nu 10 år. Han havde mange af de samme træk som din dreng, MEN forskellen fra normal opførsel til ADHD opførsel er:
Han kan ikke koncentrere sig i længere tid ad gangen, med mindre det er computer eller selvvalgt fjernsyn.
Han forstår ikke ting har en konsekvens.
Han skal have tingene af vide 10000 gange før det "fiser" ind, hvis det nogensinde gør ( regler etc)
Han gik på tæer konsekvent fra han startede med at gå til han var 4-6 år
Der er sikkert flere ting, som jeg glemmer, men for mig at høre er din dreng fuldstændig normal og dejlig med krudt i røven
Jegr har også en 2- årig nu, som minder om din dreng, men der er markant forskel på ham og min store dreng.
Du skal også vide, at langt de fleste børn begynder at stamme på et tidspunkt, og det er ganske normalt. Han har sikkert bare en masse at fortælle

Rigtig god søndag med din skønne unge med krudt i
Knus