Tilknytningsfasen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2013

AnnaK89

Månsson skriver:

Tror det er et af de der lidt "moderne" fænomener og ikke noget der ligger dybere teori i som sådan.. Tænker lidt sådan noget vores børn psykologer osv, ikke at underkende dem men jeg tror ik man ska gå så meget op i det, men se på barnet og hvis det reagere på de ting så er det jo bare sådan uanset alder så det tror jeg sagtens det kan

Okay Det gør mig noget mere rolig
Jeg har det nok bare med at sætte mine børn op mod det der bliver skrevet, altså hvordan de burde reagere og hvornår, du ved. Og det er jo helt sikkert bare for dumt, for når jeg ser på dem, så stortrives de jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2013

AnnaK89

rikkeregnbue skriver:

Alle børn er jo forskellige, så det tror jeg sagtens kunne være!  Ida på knap 1 år er stadig ikke bange for nogen.

Okay Dejligt med nogle forskellige svar
Det gør mig bestemt mere rolig

Anmeld

5. januar 2013

L&V

AnnaKJ skriver:

Okay Det gør mig noget mere rolig
Jeg har det nok bare med at sætte mine børn op mod det der bliver skrevet, altså hvordan de burde reagere og hvornår, du ved. Og det er jo helt sikkert bare for dumt, for når jeg ser på dem, så stortrives de jo

Det er bare det der er så farlig ved al den kasse psykologi man får smidt i hovedet og især for de stakkels usikre mødre (ikke møntet på dig men dem er der jo mange af)
Men det er da fint du selv er obs på det Og som du selv siger så har de det jo godt så ingen ko på isen der, bare de kan gå i skole osv så e det ok

Anmeld

5. januar 2013

AnnaK89

Månsson skriver:

Det er bare det der er så farlig ved al den kasse psykologi man får smidt i hovedet og især for de stakkels usikre mødre (ikke møntet på dig men dem er der jo mange af)
Men det er da fint du selv er obs på det Og som du selv siger så har de det jo godt så ingen ko på isen der, bare de kan gå i skole osv så e det ok

Ja men det er nok bare fordi at man så gerne vil gøre sit bedste
Må prøve at lade være med at tænke så meget over det når jeg sidder og laver psykologi

Anmeld

5. januar 2013

L&V

AnnaKJ skriver:

Ja men det er nok bare fordi at man så gerne vil gøre sit bedste
Må prøve at lade være med at tænke så meget over det når jeg sidder og laver psykologi

Ja eller os være mere kritisk over for det du læser.. Man kan jo ik bare putte børn i en kasse og sige det her ska du bare når du er så og så gammel for der vil helt sikkert komme en dag hvor man rammer noget de ikke kan til den forskrevne tid også går man da i baglås hvis man har gået med en tjek liste

Anmeld

5. januar 2013

AnnaK89

Månsson skriver:

Ja eller os være mere kritisk over for det du læser.. Man kan jo ik bare putte børn i en kasse og sige det her ska du bare når du er så og så gammel for der vil helt sikkert komme en dag hvor man rammer noget de ikke kan til den forskrevne tid også går man da i baglås hvis man har gået med en tjek liste

Jamen lige præcis altså!
Tror også bare at jeg skal have ind i hovedet, at det jeg rent faktisk gør er godt nok
Men har altid haft så tårnhøje forventninger til mig selv og alt hvad jeg laver - sikkert også primært derfor jeg er gået ned med stress

Anmeld

5. januar 2013

L&V

AnnaKJ skriver:

Jamen lige præcis altså!
Tror også bare at jeg skal have ind i hovedet, at det jeg rent faktisk gør er godt nok
Men har altid haft så tårnhøje forventninger til mig selv og alt hvad jeg laver - sikkert også primært derfor jeg er gået ned med stress

Det lyder slet ikke utænkeligt. Kan du så passe på dig selv

Anmeld

5. januar 2013

AnnaK89

Månsson skriver:

Det lyder slet ikke utænkeligt. Kan du så passe på dig selv

Nej det har jeg også fået at vide
Ja, det skal jeg nok gøre

Anmeld

5. januar 2013

L&V

AnnaKJ skriver:

Nej det har jeg også fået at vide
Ja, det skal jeg nok gøre

Det var godt.. Ellers skriv til mig næste gang næsen har været for begravet i noget psykologi så skal jeg nok lige gi dig et puf ud af den

Anmeld

5. januar 2013

AnnaK89

Månsson skriver:

Det var godt.. Ellers skriv til mig næste gang næsen har været for begravet i noget psykologi så skal jeg nok lige gi dig et puf ud af den

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.