Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
IsabellaCiinea skriver: Næh hvordan kan du ikk vide hva en mælkesnitte er Øj jeg har spist mange af dem De er super nemme at lave! Et billed... af mine? aaahhhhhhhhhh
Næh hvordan kan du ikk vide hva en mælkesnitte er Øj jeg har spist mange af dem
De er super nemme at lave!
Et billed... af mine? aaahhhhhhhhhh
Manglende på opdragelse ????
Ejjj det ved jeg ski ikke
JA et billede af dine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
IsabellaCiinea skriver: Mælkesnitter... hvad mælkesnitter er?! Det er... mælkesnitter! Har brugt denne opskrift... Kagedelen: 75g magarine 75g flormelis eller sukker 2 æg 75g blå finax ½ tsk bagepulver 2 spsk mælk Cremen: 2 pasteuriserede æggehvider 75g flormelis (eller sukker hvis der skal lidt knas i cremen - det syntes jeg faktisk er meget lækkert) 2 tsk vaniljesukker. Sådan gør du: _________________________________________ Kagedelen: Brug en elpisker til at røre margarine og flormelis. Når det er godt blandet tilsættes æg og der piskes igen. Når æggene er piskes godt ud i dejen tilsættes resten. Det gør ikke noget at der er magarineklumper i dejen, da de forsvinder igen. Dejen fordeles i et meget tyndt lag i et ovnfast fad smurt med magarine eller på bagepapir. Det skal være meget tyndt, da dejen hæver meget. Dejen bages i en forvarmet ovn i 10 min ved 225 grader. Cremen: Men dejen er i ovnen kan vi lave cremen. Det er simpelt: Pisk æggehviderne meget godt og tilsæt derefter flormelis og vaniljesukker. Når kagen er afkølet deles den i to. Cremen fordeles på den ene del og den anden del lægges ovenpå. Stil den store kage i køleskabet et par timer indtil cremen er stiv. Når cremen er stiv, kan du dele kagen i mindre stykker - ligesom mælkesnitter. ______________________________________ Dog tilføjet lidt honning i cremen.. Næste gang vil jeg også tilføje noget flødeost..
Mælkesnitter... hvad mælkesnitter er?!
Det er... mælkesnitter!
Har brugt denne opskrift...
Kagedelen: 75g magarine 75g flormelis eller sukker 2 æg 75g blå finax ½ tsk bagepulver 2 spsk mælk Cremen: 2 pasteuriserede æggehvider 75g flormelis (eller sukker hvis der skal lidt knas i cremen - det syntes jeg faktisk er meget lækkert) 2 tsk vaniljesukker. Sådan gør du:
_________________________________________ Kagedelen: Brug en elpisker til at røre margarine og flormelis. Når det er godt blandet tilsættes æg og der piskes igen. Når æggene er piskes godt ud i dejen tilsættes resten. Det gør ikke noget at der er magarineklumper i dejen, da de forsvinder igen. Dejen fordeles i et meget tyndt lag i et ovnfast fad smurt med magarine eller på bagepapir. Det skal være meget tyndt, da dejen hæver meget. Dejen bages i en forvarmet ovn i 10 min ved 225 grader. Cremen: Men dejen er i ovnen kan vi lave cremen. Det er simpelt: Pisk æggehviderne meget godt og tilsæt derefter flormelis og vaniljesukker. Når kagen er afkølet deles den i to. Cremen fordeles på den ene del og den anden del lægges ovenpå. Stil den store kage i køleskabet et par timer indtil cremen er stiv. Når cremen er stiv, kan du dele kagen i mindre stykker - ligesom mælkesnitter.
W&M <3 skriver: Ja nemlig Er normalt os ALT for nærig.. Men fik da mega lyst til det idag, så måtte overgi mig
Ja nemlig
Er normalt os ALT for nærig.. Men fik da mega lyst til det idag, så måtte overgi mig
det må man altså også ind imellem
bøllen skriver: så er opskriften gemt og printet ud. Det dur da ikke jeg ikke ved hvad der er
Hihi jah det må være mangel på opdragelse...
hihhihih....
Nej det dur da ikk
Hmm skal prøve at få taget et billed og smide ind ;D
bøllen skriver: Tillykke med sønnik imorgen Ja det går ski alt for stærkt - godt det ikke ses på forældrene
Tillykke med sønnik imorgen
Ja det går ski alt for stærkt - godt det ikke ses på forældrene
IsabellaCiinea skriver: Hihi jah det må være mangel på opdragelse... hihhihih.... Nej det dur da ikk Hmm skal prøve at få taget et billed og smide ind ;D
det ville være fint
ja må efter mine forældre
Benjamins'mor skriver: Vi har holdt fødselsdag idag.Men er så småt begyndt på slankekur, så holder snitterne fra rester og vil prøve en af de der nye pulver drikke der minder om nupo.
Vi har holdt fødselsdag idag.Men er så småt begyndt på slankekur, så holder snitterne fra rester og vil prøve en af de der nye pulver drikke der minder om nupo.
Hurra hurra - tillykke til fødselaren
Er egenlig også startet på kur men er nød til lige at smage 1 enkelt
bøllen skriver: Her har vi lavet hjemmelavet flødeboller idag. Som kommer på bordet når mindstemanden er puttet
Her har vi lavet hjemmelavet flødeboller idag.
Som kommer på bordet når mindstemanden er puttet
banana3 skriver: Ej, det fandme bisset at sætte sådan et billede på! Åhhh gid jeg kunne spise dem !!
Ej, det fandme bisset at sætte sådan et billede på! Åhhh gid jeg kunne spise dem !!
SORRY
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128