Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bøllen skriver: Godt nok længe siden jeg har smagt Jordbær grød med mælk Laver du selv ?
Godt nok længe siden jeg har smagt Jordbær grød med mælk
Laver du selv ?
ja det gør jeg. Vi har en masse jordbær i fryseren fra haven, og så er det jo nemt og lækkert.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bøllen skriver: Her har vi lavet hjemmelavet flødeboller idag. Som kommer på bordet når mindstemanden er puttet
Her har vi lavet hjemmelavet flødeboller idag.
Som kommer på bordet når mindstemanden er puttet
Nej men har næsten lige lavet hjemmelavede mælkesnitter.
Og der er kyskager i ovnen
LLN skriver: ja det gør jeg. Vi har en masse jordbær i fryseren fra haven, og så er det jo nemt og lækkert.
lyder lækkert
IsabellaCiinea skriver: Nej men har næsten lige lavet hjemmelavede mælkesnitter. Og der er kyskager i ovnen
Mælke snitter ?? hvad er det ?
Camilla.. skriver: Opskrift?Savle...savle...
Opskrift?Savle...savle...
har brugt denne
http://www.odense-marcipan.dk/opskrifter/floedeboller/hjemmelavede-floedeboller.aspx?gclid=CJeP1tDy0bQCFYJ2cAod03AAYA
Hvordan har du lavet flødebollerne?? De ser mega lækre ud!
Overvejer at snuppe et par brunkager, som sviger mormor har bagt. Vh stine
Jeg har valgt at forkæle mig selv med Ben and Jerrys is nu når ungerne er puttet Uhm...
Det så sjældent jeg tager mig råd til at købe det, for synes faktisk det er ALT for dyrt.. men de smager bare SÅ godt...
StineW79 skriver: Hvordan har du lavet flødebollerne?? De ser mega lækre ud! Overvejer at snuppe et par brunkager, som sviger mormor har bagt. Vh stine
Har brugt denne opskrift
W&M <3 skriver: Jeg har valgt at forkæle mig selv med Ben and Jerrys is nu når ungerne er puttet Uhm... Det så sjældent jeg tager mig råd til at købe det, for synes faktisk det er ALT for dyrt.. men de smager bare SÅ godt...
Det er vildt dyrt , er ALT for nærrig . Men er du gal det smager godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128