Jeg er så vred og fustreret!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2013

Doffie

hautecouture skriver:

Jeg mener også at din kæreste liiiige må sætte foden ned - begge to om nødvendigt  Det et HANS eks og HANS søster, så han skal bare bede dem om at slappe af, det skal du slet ikke bryde dig om.

Jeg var blevet stiktosset hvis min kæreste ikke gjorde noget ved det. Så håber han mander sig op og lukker munden på dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2013

Anonym trådstarter

Doffie skriver:

Jeg var blevet stiktosset hvis min kæreste ikke gjorde noget ved det. Så håber han mander sig op og lukker munden på dem.

Han tog jeres råd til sig og har sat foden ned.. Sjovt nok har ingen af dem skrevet den  

Anmeld

5. januar 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Ville ønske jeg kunne være ikke anonym, men det er åbenbart det jeg skal være fra nu af.. Da jeg åbenbart er blevet sporet af kærestens eks (som han har et barn sammen med) og jeg i min lykke havde skrevet herinde at pb startede.. yes! Jeg havde tjekket op på at eksen ikke var herinde men det er så sket alligevel.. Og vi er så blevet haglet ned her til eftermiddag af eksen og eksen har åbenbart sagt det til kærestens søster som er flippet fuldstændig ud på os fordi vi har sagt noget på nettet men ikke oplyst til hende at vi var stoppet på p-pillerne.. Og hun synes vi er onde og ikke tænker på hans barn og eksen når vi gør sådan noget her.... HVAD?! Jeg er så sur og fustreret.. Eksen har da INGEN betydning for om vi skal have barn eller ej. det skal hun da absolut ikke bestemme og hun skulle nu heller ikke have haft noget afvide før vi var et stykke inde i graviditeten... 

Ihh er så indebrændt og forstår slet ikke hvorfor vi skal rapportere alt til eksen når vi udemærket ved at hun aldrig ville gøre det.. Plus hun kan jo hverken gøre til eller fra for vi vil ikke lade være med at få en familie bare fordi eksen ikke mener vi bør.

Undskyld lige et surt opstød... 

Hvorfor reagerer de sådan? Jeg tænker, at der måske er nogle faktorer i jeres liv, der gør, at de kommer med disse angreb?

Anmeld

5. januar 2013

Doffie

Anonym skriver:

Han tog jeres råd til sig og har sat foden ned.. Sjovt nok har ingen af dem skrevet den  

SÅDAN! Så håber jeg der k´falder ro på nu 

Anmeld

5. januar 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hvorfor reagerer de sådan? Jeg tænker, at der måske er nogle faktorer i jeres liv, der gør, at de kommer med disse angreb?

Der er INGEN faktorer der skulle gøre at vi ikke kunne have et barn sammen.. De forventede åbenbart begge to at vi ventede til barnet var godt oppe i årene.. For det er jo synd for deres barn åbenbart at vi får barn sammen?? 

Anmeld

5. januar 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Åååårh ha er så gal.. Vi fik afvide at vi skulle tage hensyn og fortælle eksen alt for hun var jo familie.. Som om JEG ikke var familie! Og at vi ikke tog hensyn til deres barn?! 

kan sku godt forstå du bliver sur  hm nej hun er ikke din familie eller din svigerfamilies familie ja hun er mor til deres barnebarn men så heller ikke mere når de ikke er kærester mere og i skal da overhovedet ikke fortælle hende noget jeres liv kommer ikke hende ved så længe hans barn har det godt når han er over ved jer er der ikke mere hun behøver at vide hans søster har godt nok en mærkelig tankegang ignurer hende bare slet de smser hun sender og lad hver at svar hende når hun ringer for så skal hun nok blive træt af at skive til sidst for det kommer ikke hende ved og det er bare ikke okay en stor herfra og lykke til med pb

Anmeld

5. januar 2013

Anonym trådstarter

Anna111 skriver:

kan sku godt forstå du bliver sur  hm nej hun er ikke din familie eller din svigerfamilies familie ja hun er mor til deres barnebarn men så heller ikke mere når de ikke er kærester mere og i skal da overhovedet ikke fortælle hende noget jeres liv kommer ikke hende ved så længe hans barn har det godt når han er over ved jer er der ikke mere hun behøver at vide hans søster har godt nok en mærkelig tankegang ignurer hende bare slet de smser hun sender og lad hver at svar hende når hun ringer for så skal hun nok blive træt af at skive til sidst for det kommer ikke hende ved og det er bare ikke okay en stor herfra og lykke til med pb

Præcist! Både eksen og kærestens søster mener åbenbart at hun er i familie med min kæreste... Hun er mor til hans barn.. Han er i familie med barnet ikke hende o_o

Tak.. Selvom der ikke kommer flere beskeder nu så kan jeg bare ikke ligge det fra mig.. Er så arrig over det.. Har da slet ikke lyst til at fortælle hende noget som helst hvis hun så snakker videre om det med eksen.. 

Anmeld

5. januar 2013

banana3

Anonym skriver:

Ville ønske jeg kunne være ikke anonym, men det er åbenbart det jeg skal være fra nu af.. Da jeg åbenbart er blevet sporet af kærestens eks (som han har et barn sammen med) og jeg i min lykke havde skrevet herinde at pb startede.. yes! Jeg havde tjekket op på at eksen ikke var herinde men det er så sket alligevel.. Og vi er så blevet haglet ned her til eftermiddag af eksen og eksen har åbenbart sagt det til kærestens søster som er flippet fuldstændig ud på os fordi vi har sagt noget på nettet men ikke oplyst til hende at vi var stoppet på p-pillerne.. Og hun synes vi er onde og ikke tænker på hans barn og eksen når vi gør sådan noget her.... HVAD?! Jeg er så sur og fustreret.. Eksen har da INGEN betydning for om vi skal have barn eller ej. det skal hun da absolut ikke bestemme og hun skulle nu heller ikke have haft noget afvide før vi var et stykke inde i graviditeten... 

Ihh er så indebrændt og forstår slet ikke hvorfor vi skal rapportere alt til eksen når vi udemærket ved at hun aldrig ville gøre det.. Plus hun kan jo hverken gøre til eller fra for vi vil ikke lade være med at få en familie bare fordi eksen ikke mener vi bør.

Undskyld lige et surt opstød... 

Nogen mennesker har bare intet at gå op i. Sikke et liv !! Vær skide lige glad, det er dit/jeres liv!

Anmeld

5. januar 2013

hautecouture

Anonym skriver:

Dejligt - så håber jeg der falder ro på nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.