Ville ønske jeg kunne være ikke anonym, men det er åbenbart det jeg skal være fra nu af.. Da jeg åbenbart er blevet sporet af kærestens eks (som han har et barn sammen med) og jeg i min lykke havde skrevet herinde at pb startede.. yes! Jeg havde tjekket op på at eksen ikke var herinde men det er så sket alligevel.. Og vi er så blevet haglet ned her til eftermiddag af eksen og eksen har åbenbart sagt det til kærestens søster som er flippet fuldstændig ud på os fordi vi har sagt noget på nettet men ikke oplyst til hende at vi var stoppet på p-pillerne.. Og hun synes vi er onde og ikke tænker på hans barn og eksen når vi gør sådan noget her.... HVAD?! Jeg er så sur og fustreret.. Eksen har da INGEN betydning for om vi skal have barn eller ej. det skal hun da absolut ikke bestemme og hun skulle nu heller ikke have haft noget afvide før vi var et stykke inde i graviditeten...
Ihh er så indebrændt og forstår slet ikke hvorfor vi skal rapportere alt til eksen når vi udemærket ved at hun aldrig ville gøre det.. Plus hun kan jo hverken gøre til eller fra for vi vil ikke lade være med at få en familie bare fordi eksen ikke mener vi bør.
Undskyld lige et surt opstød...
Anmeld