Jeg er så vred og fustreret!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2013

Anonym trådstarter

Snartmortilto:-") skriver:

Jeg ofligjorde hvors gravidtet meget tidligt og ja der gik en time så vidste min svigermor det osv fordi min ex sidder i skjul her inde

Synes det er så ledt at gøre! Vi havde problemer nok med søsteren og nu er det bare endnu værre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2013

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Hmm det lyder da som en værre gang rod  !! 

Det føles det godt nok også som... Forstår slet ikke hvorfor de ikke kan blande sig uden om og være ligeglade? At vi lige frem skal kaldes uansvarlige forstår jeg ikke.. 

Anmeld

5. januar 2013

jydeinden

Anonym skriver:

Det er jo også det vi prøver.. Men det er svært når hun sviner os til på sms..

ville nok overveje at slukke mobilen, eller slette alle beskeder fra hende af indtil hun var faldet lidt til ro.. og hvis hun blev ved så bare ignorer det hver gang.

Anmeld

5. januar 2013

Christina :-)

Anonym skriver:

Synes det er så ledt at gøre! Vi havde problemer nok med søsteren og nu er det bare endnu værre..

Ja så da vi kom noget længere henne og ville fortælle svigermor der Sage hun det ved jeg godt vi kiggede noget

Anmeld

5. januar 2013

Anonym trådstarter

Snartmortilto:-") skriver:

Ja så da vi kom noget længere henne og ville fortælle svigermor der Sage hun det ved jeg godt vi kiggede noget

Ja den er også nederen :s men her fløj søsteren jo i mobilen med det samme.. Rasende.. Så ville jeg hellere have hun bare sage "det ved jeg godt" når vi så kom og fortalte en positiv nyhed

Anmeld

5. januar 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

ville nok overveje at slukke mobilen, eller slette alle beskeder fra hende af indtil hun var faldet lidt til ro.. og hvis hun blev ved så bare ignorer det hver gang.

Nok en god ide.. Er bare svært når man er røget op i det røde felt..

Anmeld

5. januar 2013

jydeinden

Anonym skriver:

Nok en god ide.. Er bare svært når man er røget op i det røde felt..

hehe ja.. men der må i jo så være den voksne og sige stop til hinanden, og så lad de to andre madammer kører deres eget løb

Anmeld

5. januar 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

hehe ja.. men der må i jo så være den voksne og sige stop til hinanden, og så lad de to andre madammer kører deres eget løb

Det må vi så gøre.

Anmeld

5. januar 2013

Doffie

Hvad med at din kæreste lukker munden på dem, så de forstår det?

Det ligner da simpelthen ikke noget at de opføre sig på den måde overfor jer! De skal da slet ikke blande sig i det!

Og måske du skrev det herinde, for at dele dine glæder/følelser med nogen du ik kender. Det er du da i fulde ret til at gøre 

Anmeld

5. januar 2013

hautecouture

Doffie skriver:

Hvad med at din kæreste lukker munden på dem, så de forstår det?

Det ligner da simpelthen ikke noget at de opføre sig på den måde overfor jer! De skal da slet ikke blande sig i det!

Og måske du skrev det herinde, for at dele dine glæder/følelser med nogen du ik kender. Det er du da i fulde ret til at gøre 

Jeg mener også at din kæreste liiiige må sætte foden ned - begge to om nødvendigt  Det et HANS eks og HANS søster, så han skal bare bede dem om at slappe af, det skal du slet ikke bryde dig om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.