Hvad skal i spise lørdag og søndag? Ideforladt !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2013

LLN

AalborgPigen skriver:

Ja som overskriften siger.. Jeg er helt lost !! 

I dag står den på hel ovnstegt kylling med ris og mormorsalat. I morgen skal vi have stegt flæsk og persillesovs.

Menuen skulle oprindeligt have været italienske pandekager dag og flæskesteg i morgen, men så var der lige nogle gode tilbud i brugsen så vi fik købt en masse kød.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2013

Zelinasmor

AalborgPigen skriver:

Ej det lyder også godt.. Kunne lige se hvor GODT det kunne være med kartoffelmos til .. MUMS

Det smager også vildt lækkert med kartoffelmos 

Anmeld

5. januar 2013

henh01

I dag skal vi have flæskestegs burgere med grønt MUMS!!

I morgen står den nok på rugbrøds bord med kogte æg, stegt toskerogn, hjemmelavet tunsalat osv. MEDMINDRE mine forældre inviterer på gratis mad

Anmeld

5. januar 2013

Koen.

AalborgPigen skriver:

Ja som overskriften siger.. Jeg er helt lost !! 

Jamen vi skal have Chicken curry fra knorr Det har storsøster valgt, hun nød at lillebror er sendt på overnatning hos moster, så hun havde ikke en sart 7 mdr baby mave at tage hensyn til

Anmeld

5. januar 2013

Muffin_girl

banana3 skriver:

jeg bliver lige nødt til at høre hvad det er for noget

Det er en nakkefilet der er marineret.. I enten en dry rub, eller i barbecue sovs. Og så skal den enten grilles eller steges i en ovn i omrking 18 timer.. og serveres i en burgerbolle m.coleslaw .. Og løgringe .. Og så sådan nogle curly fries.. Tilbehør og indhold kan variere.. Men kødet er så mørt at det falder helt fra hinanden.. 
MUMS!! 

Anmeld

5. januar 2013

Muffin_girl

LLN skriver:

I dag står den på hel ovnstegt kylling med ris og mormorsalat. I morgen skal vi have stegt flæsk og persillesovs.

Menuen skulle oprindeligt have været italienske pandekager dag og flæskesteg i morgen, men så var der lige nogle gode tilbud i brugsen så vi fik købt en masse kød.

Det er også vigtigt at man går efter de gode tilbud.. Men uhm flæskesteg kunne jeg godt spise ..

Anmeld

5. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
AalborgPigen skriver:

Jeg har også lyst til sådan nogle grillede pølser.. Mystisk

I går fik vi ristede hotdogs, med det hele. Stegte så bare pølserne på panden. Det var det vi sku ha haft kl 24 nytårsaften, men alle var for mætte.

Kærsten er lige oppe og handle nu, men tror vi ska ha wook i dag.

Ellers tortilas med kylling eller kødsovs og salat, gurgamole og salsa.

Frisk pasta, med store hvidløgsstegte rejer og salat og hvidløgsflutes. Vh stine

Anmeld

5. januar 2013

Muffin_girl

henh01 skriver:

I dag skal vi have flæskestegs burgere med grønt MUMS!!

I morgen står den nok på rugbrøds bord med kogte æg, stegt toskerogn, hjemmelavet tunsalat osv. MEDMINDRE mine forældre inviterer på gratis mad

MUMS .. Flæskestegs burgere  

Gratis mad er aldrig dårligt ..

Anmeld

5. januar 2013

Muffin_girl

Lærke&Liam. skriver:

Jamen vi skal have Chicken curry fra knorr Det har storsøster valgt, hun nød at lillebror er sendt på overnatning hos moster, så hun havde ikke en sart 7 mdr baby mave at tage hensyn til

Heheh det smager også godt Og dejligt hun selv kan bestemme ..

Anmeld

5. januar 2013

Muffin_girl

StineW79 skriver:

I går fik vi ristede hotdogs, med det hele. Stegte så bare pølserne på panden. Det var det vi sku ha haft kl 24 nytårsaften, men alle var for mætte.

Kærsten er lige oppe og handle nu, men tror vi ska ha wook i dag.

Ellers tortilas med kylling eller kødsovs og salat, gurgamole og salsa.

Frisk pasta, med store hvidløgsstegte rejer og salat og hvidløgsflutes. Vh stine

Årrh hotdogs !!!!!!! MUMS !!! Jeg har sådan lyst til hotdogs.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.