Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AalborgPigen skriver: Uhmm ja det kunne også være godt ! Jeg orker bare ikke at bage noget .. Så må jeg købe noget lækkert brød.
Uhmm ja det kunne også være godt ! Jeg orker bare ikke at bage noget .. Så må jeg købe noget lækkert brød.
før i tiden købte jeg også nogen lækre boller og lavede sandwich af - men er pludselig blevet helt vild med at bage
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
vi skal have polled pork
og rester søndag vi har aldrig prøvet det før
xoxotasha skriver: "Indianergryde". Oksekødtern, gulerødder i stykker og coctail pølser altsammen i sovs lavet af vandet fra kødet og så kartofler til.
"Indianergryde". Oksekødtern, gulerødder i stykker og coctail pølser altsammen i sovs lavet af vandet fra kødet og så kartofler til.
Ej det lyder også godt.. Kunne lige se hvor GODT det kunne være med kartoffelmos til .. MUMS
Dorthe1986 skriver: I aften skal vi have hjemmelavet smørrebrød som kæresten laver
I aften skal vi have hjemmelavet smørrebrød som kæresten laver
ej hvor lækkert .. Det gider kæresten i hvert fald ikke lave
FrkZier skriver: før i tiden købte jeg også nogen lækre boller og lavede sandwich af - men er pludselig blevet helt vild med at bage
Det er jeg også normalt. Men lige idag gider jeg ikke ..
B&J skriver: vi skal have polled pork og rester søndag vi har aldrig prøvet det før
Det fik vi for 3 uger siden.. Det var rigtigt godt Var i så oppe i nat og sætte den over ? d
AalborgPigen skriver: ej hvor lækkert .. Det gider kæresten i hvert fald ikke lave
Dinna88 skriver: virkelig lækkert - og ikke dyrt!
virkelig lækkert - og ikke dyrt!
Det er nemlig også vigtigt
AalborgPigen skriver: Det er nemlig også vigtigt
ja, det er de også herhjemme!
Dorthe1986 skriver: Min kæreste er butiksslagter og er en ørn til sådanne delikatesser mums siger jeg bare
Min kæreste er butiksslagter og er en ørn til sådanne delikatesser mums siger jeg bare
Ja der har du jo en fordel .. Det gider han i hvert fald ikke, ham herhjemme Men smørrebrød er ellers godt..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128