Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AalborgPigen skriver: Kan du ikke lide det? Det elsker ham herhjemme.. Så er primært for hans skyld ..
Kan du ikke lide det? Det elsker ham herhjemme.. Så er primært for hans skyld ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Månsson skriver: Nope er absolut ikke krisen min whisky skal drikkes ikke spises He He min mand er os tosset med det så der er hans og hendes sovs når det er
Nope er absolut ikke krisen min whisky skal drikkes ikke spises He He min mand er os tosset med det så der er hans og hendes sovs når det er
Hehhe hvis det stod til mig skulle vi have bearnaise sovs hver dag .. Og sådan en rigtig god brun sovs.. MUMS!
AalborgPigen skriver: Hehhe hvis det stod til mig skulle vi have bearnaise sovs hver dag .. Og sådan en rigtig god brun sovs.. MUMS!
AalborgPigen skriver: Arrj det har jeg ikke fået i 100 år.. Hvad er det nu det går ud på ?? Jeg mindes noget med en masse der bliver stegt på en stor pande..
Arrj det har jeg ikke fået i 100 år.. Hvad er det nu det går ud på ??
Jeg mindes noget med en masse der bliver stegt på en stor pande..
Månsson skriver: Det er heller ikke dumt. Uh sådan en flæskestegs sovs mums
Det er heller ikke dumt. Uh sådan en flæskestegs sovs mums
SAVLE SAVLE SAVLE !!!!!!
AnnaKJ skriver: Man blander alt det man vil have på en tallerken og giver til kokken, som steger det på sådan en stor turbosteger (uden låg) Heroppe kan vi få det som take away
Man blander alt det man vil have på en tallerken og giver til kokken, som steger det på sådan en stor turbosteger (uden låg) Heroppe kan vi få det som take away
Det aner jeg ikke engang om man kan få som takeaway her .. Det lyder skide godt !
AalborgPigen skriver: Det aner jeg ikke engang om man kan få som takeaway her .. Det lyder skide godt !
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
AalborgPigen skriver: Årrh hotdogs !!!!!!! MUMS !!! Jeg har sådan lyst til hotdogs..
Årrh hotdogs !!!!!!! MUMS !!! Jeg har sådan lyst til hotdogs..
jeg elsker også bare hotdogs, men det ska være med det HELE!!! vh stine
Vi skal i dag ha hjemmelavet, som i fra bunden, lasagne. hjemmelavet bechamelsauce, hjemmelavet kødsauce og hjemmelavede lasagneplader. Det er bare guf!!!
i morgen skal pigerne ned til mormor og morfar, så jeg tror bare at vi ska ha rester.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128