ser I X faktor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2013

Clisolka

**Ønskebabyen skriver:

Nej du må have misforstået det, for sådan opfattede jeg det slet ikke...

De gjorde grin med at Anne Linnet var kommet ind som ny dommer og tog alt opmærksomheden med en masse fans, og så ser man Blachmann stå helt alene, og så spiller de Kim Larsens 'om lidt bliver her stille' men så kommer der alligevel en fan til Blachmann også og så stopper de musikken Forstået på den måde at Blachmann var ikke helt alene, og Anne Linnet havde ikke taget alle fansene..

Sådan opfattede jeg det også som dig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

LSM

twinny skriver:

Ja men også speakeren måde at sige tingene. Men kan håbe for dr at det var tilfælde. Men der er sgu da så mange der kigger det igennem og der er ikke en der har tænkt hov?

Lig præcis også det jeg tænker, tror ærligt de hr prøvet på at være sjove

Anmeld

4. januar 2013

**Ønskebabyen

Babymor2010 skriver:

Sådan opfattede jeg det også som dig 

Anmeld

5. januar 2013

Victoria2013

Min kæreste syntes også det var meget morsomt, mens jeg bare sad og tænkte "Hvor virker Blachman da oprigtig og hvor er det dejligt, at han sætter sig ned og får taget et billede med sit fan"

Men jeg kan så også rigtig godt lide Blachman. Og tror nu næppe det er den eneste som ville have taget billede med ham... men det her er jo tv og vi får nok kun den halve sandhed, skal I huske

Anmeld

5. januar 2013

AnonymMor

Kia2013 skriver:

Min kæreste syntes også det var meget morsomt, mens jeg bare sad og tænkte "Hvor virker Blachman da oprigtig og hvor er det dejligt, at han sætter sig ned og får taget et billede med sit fan"

Men jeg kan så også rigtig godt lide Blachman. Og tror nu næppe det er den eneste som ville have taget billede med ham... men det her er jo tv og vi får nok kun den halve sandhed, skal I huske

Enig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.