ser I X faktor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2013

Dot D

twinny skriver:

Nej det ved jeg også godt han var.
Men den måde speaker sagde det. Også var der også en fan til blachmann. Synes sådan det var sat op.
Men det kan godt være jeg bare tager det for tungt.

jeg kunne godt høre speakerens tonefald, det er jeg enig i, men jeg "hørte" det som at det var lidt sjovt, at der ikke kom flere til Blachman. Kan godt se at det så er liiiiidt uheldigt, at det er en ung mand med et fysisk handicap, det kan virke noget nedladende.

Jeg tror dog ikke, det var hensigten - der er DR for regelrette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

FrkZier

Okay jeg opfattede det sådan. Jeg synes bare det var forkert sat op med det hele.

Jeg synes ikke jeg så noget stødende, noget der var forkert eller noget nedgørende - tror virkelig det var et tilfælde at det var en handicappet, tror ikke det fordi de vil gøre grin med hverken den handicappede ELLER blachmann

Anmeld

4. januar 2013

Camillos

twinny skriver:

Undskyld jeg fik simpelthen så ondt i maven, da de gjorde grin med blachmann og det var ham i rullestol...
Jeg fik helt ondt i maven. Hvor er moralen henne?
Jeg har virkelig ondt af ham i rullestolen.

sådan opfattede jeg det også

Anmeld

4. januar 2013

twinny

Dot D skriver:

jeg kunne godt høre speakerens tonefald, det er jeg enig i, men jeg "hørte" det som at det var lidt sjovt, at der ikke kom flere til Blachman. Kan godt se at det så er liiiiidt uheldigt, at det er en ung mand med et fysisk handicap, det kan virke noget nedladende.

Jeg tror dog ikke, det var hensigten - der er DR for regelrette

Men jeg synes det var uheldigt. men heldigvis er jeg så den eneste der har opfattet det sådan.. men men jeg er også meget sart ang. Sådan emner.

Regelrettet? arhhh kan du huske de to tvillinger?

Anmeld

4. januar 2013

twinny

Camillos skriver:

sådan opfattede jeg det også

Så jeg var ikke den eneste. Jeg synes virkelig det var forfærdeligt.
Og det var hele måden det var sat op på.

Anmeld

4. januar 2013

M (:

twinny skriver:

Undskyld jeg fik simpelthen så ondt i maven, da de gjorde grin med blachmann og det var ham i rullestol...
Jeg fik helt ondt i maven. Hvor er moralen henne?
Jeg har virkelig ondt af ham i rullestolen.

Jeg så det faktisk som rart, at Blachmann også har en menneskelig side! 

Anmeld

4. januar 2013

twinny

FrkZier skriver:

Jeg synes ikke jeg så noget stødende, noget der var forkert eller noget nedgørende - tror virkelig det var et tilfælde at det var en handicappet, tror ikke det fordi de vil gøre grin med hverken den handicappede ELLER blachmann

Okay. Sjovt man kan se tingene SÅ forskelligt. Men jeg er også meget sart og har meget berøringsangst ang sådan noget.

Anmeld

4. januar 2013

Dot D

twinny skriver:

Men jeg synes det var uheldigt. men heldigvis er jeg så den eneste der har opfattet det sådan.. men men jeg er også meget sart ang. Sådan emner.

Regelrettet? arhhh kan du huske de to tvillinger?

Ja, me det synes jeg ikke går udenom det regelrette, det var Blachmans krøllede hjerne, der styrede det show

Anmeld

4. januar 2013

FrkZier

twinny skriver:

Okay. Sjovt man kan se tingene SÅ forskelligt. Men jeg er også meget sart og har meget berøringsangst ang sådan noget.

nu er min svigerinde handicappet - så jeg har efterhånden lært ikke at være sart med sådan noget

var i starten meget nervøs for hvad man 'måtte' sige osv

Anmeld

4. januar 2013

twinny

M (: skriver:

Jeg så det faktisk som rart, at Blachmann også har en menneskelig side! 

Det er heller ikke blachmann. For det var fint han satte sig. Men det var dr opsætning af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.