ser I X faktor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.364 visninger
34 svar
0 synes godt om
4. januar 2013

twinny

Undskyld jeg fik simpelthen så ondt i maven, da de gjorde grin med blachmann og det var ham i rullestol...
Jeg fik helt ondt i maven. Hvor er moralen henne?
Jeg har virkelig ondt af ham i rullestolen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ser det, men lod ik lige mærke til at der var nogen der gjorde grin med ham i rullestol? Vh stine

Anmeld

4. januar 2013

twinny

StineW79 skriver:

Jeg ser det, men lod ik lige mærke til at der var nogen der gjorde grin med ham i rullestol? Vh stine

Der var anne havde masser af fans.
De gjorde grin med blachmann kun havde ham i rullestolen.

Anmeld

4. januar 2013

Dot D

Jeg så det altså ikke som at gøre grin. Jeg tror, han var fan af Blachman

Anmeld

4. januar 2013

FrkZier

twinny skriver:

Undskyld jeg fik simpelthen så ondt i maven, da de gjorde grin med blachmann og det var ham i rullestol...
Jeg fik helt ondt i maven. Hvor er moralen henne?
Jeg har virkelig ondt af ham i rullestolen.

jeg lagde ikke mærke til at de gjorde grin med Blachmann? s:

det sagde at Anne var mere efterspurgt, men det jo ikke at gøre grin med?

Anmeld

4. januar 2013

FrkZier

twinny skriver:

men ham i rullestolen var jo fan af blachmann tror virkelig ikke det var ment som at de gjorde grin med nogen af dem, det har nok bare været den eneste der var der ville have taget billede med Blachmann

Anmeld

4. januar 2013

twinny

Dot D skriver:

Jeg så det altså ikke som at gøre grin. Jeg tror, han var fan af Blachman

Nej det ved jeg også godt han var.
Men den måde speaker sagde det. Også var der også en fan til blachmann. Synes sådan det var sat op.
Men det kan godt være jeg bare tager det for tungt.

Anmeld

4. januar 2013

**Ønskebabyen

twinny skriver:

Nej du må have misforstået det, for sådan opfattede jeg det slet ikke...

De gjorde grin med at Anne Linnet var kommet ind som ny dommer og tog alt opmærksomheden med en masse fans, og så ser man Blachmann stå helt alene, og så spiller de Kim Larsens 'om lidt bliver her stille' men så kommer der alligevel en fan til Blachmann også og så stopper de musikken Forstået på den måde at Blachmann var ikke helt alene, og Anne Linnet havde ikke taget alle fansene..

Anmeld

4. januar 2013

twinny

FrkZier skriver:

men ham i rullestolen var jo fan af blachmann tror virkelig ikke det var ment som at de gjorde grin med nogen af dem, det har nok bare været den eneste der var der ville have taget billede med Blachmann

Okay jeg opfattede det sådan. Jeg synes bare det var forkert sat op med det hele.

Anmeld

4. januar 2013

twinny

**Ønskebabyen skriver:

Nej du må have misforstået det, for sådan opfattede jeg det slet ikke...

De gjorde grin med at Anne Linnet var kommet ind som ny dommer og tog alt opmærksomheden med en masse fans, og så ser man Blachmann stå helt alene, og så spiller de Kim Larsens 'om lidt bliver her stille' men så kommer der alligevel en fan til Blachmann også og så stopper de musikken Forstået på den måde at Blachmann var ikke helt alene, og Anne Linnet havde ikke taget alle fansene..

Det ved jeg godt. Men jeg synes det var forkert opsætning af musik osv. Men men men sådan er vi så forskelligt. Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.