Må jeg se din vielsesring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2013

morethanperfect

Lotus86 skriver:

Hej piger

Jeg er sørme blevet friet til, og selvom der er noget tid endnu til den store dag, synes jeg det er meget hyggeligt at kigge lidt rundt

Jeg har altid tænkt, at min vielsesring skal være i guld, men så snakkede jeg med en veninde som er juveller, som var 'forbavset', da hun siger at de fleste i dag vælger hvidguld, og så blev jeg jo helt i tvivl

Men må jeg ikke se jeres, lige meget hvilken slags det er, det er altid rart med noget inspiration

Vi har godt nok kun forlovelsesringe men du kan lige se dem alligevel 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

lilledittemor

Ditte_Marie skriver:

Ih hvor dejligt
TILLYKKE

Min ring er i 14 karat guld Det er en 1.5 carat brilliant sleben diamant i en speciel-lavet ring. Det er en almindelig forlovlsesring som er lavet om som guldsmeden synes var "bedst". Det er en ring til over 100.000kr, derfor er det både forlovelsesring OG vielsesring

Anmeld

9. januar 2013

heidi30

Her er mine.

Den "Store" er min forlovelsesring i platin med 3 princess cut diamanter og to bagette diamanter på siderne og den anden tynde er min vielsesring i hvidguld med 9 små diamanter. Den burde også have været platin, men synes ikke jeg kunne se forskel alligevel . Begge er købt her i Wales

Tillykke forresten 

Anmeld

30. marts 2013

Maja88

Lotus86 skriver:

Hej piger

Jeg er sørme blevet friet til, og selvom der er noget tid endnu til den store dag, synes jeg det er meget hyggeligt at kigge lidt rundt

Jeg har altid tænkt, at min vielsesring skal være i guld, men så snakkede jeg med en veninde som er juveller, som var 'forbavset', da hun siger at de fleste i dag vælger hvidguld, og så blev jeg jo helt i tvivl

Men må jeg ikke se jeres, lige meget hvilken slags det er, det er altid rart med noget inspiration

Sådan ser vores ud

Anmeld

30. marts 2013

Maja88

Ditte_Marie skriver:

Har i givet over 100000 for en ring?????

Anmeld

30. marts 2013

lilledittemor

Maja88 skriver:

Har i givet over 100000 for en ring?????

Nej men det er den værd..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.